Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@18:55:59 GMT

همکاری برزیل با توطئه آمریکا علیه ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۷۰۱۵

شرکت دولتی نفت برزیل به همکاری با توطئه آمریکا علیه ونزوئلا پرداخت. ناطقان: به نقل از خبرگزاری رویترز، شرکت دولتی نفت برزیل « پتروبراس» ( Petrobras) در اقدامی که نشان از همکاری این کشور با تحریم های آمریکا علیه مردم ونزوئلا دارد، اعلام کرد که به دلیل تحریم‌ های واشنگتن  علیه کاراکاس به شرکت‌ های اجاره دهنده کشتی‌ های نفتکش ابلاغ کرده است تا از شناورهایی که در ۱۲ ماه گذشته در بندرهای ونزوئلا پهلو گرفته‌اند، استفاده نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس اعلام خبرگزاری رویترز، در بیانیه «پتروبراس» در این خصوص آمده است: ما به تازگی به شرکت های تامین‌کننده کشتی‌ های نفتکش برای این شرکت تاکید کرده‌ ایم که پیشنهادهای به‌کارگیری کشتی‌ هایی که در دوره تحریم ۱۲ ماهه در ونزوئلا فعالیت کرده‌ اند را نمی‌توانیم بپذیریم.

براساس این بیانیه، این شرکت برای پرهیز از اجاره کردن کشتی‌ها برخلاف مقررات دفتر کنترل دارایی‌ های وزارت خرانه‌ داری آمریکا، بندی به قراردادهای اجاره کشتی‌ های نفتکش افزوده است.

گفتنی است، برزیل پس از روی کار آمدن «ژائر بولسونارو» رئیس جمهور این کشور که به ترامپ برزیلی یا ترامپ استوائی شهرت یافته است؛ در وارد زیادی از کاخ سفید پیروی می کند. منبع: مهر برچسب ها: همکاری ، برزیل ، توطئه آمریکا ، ونزوئلا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: همکاری برزیل توطئه آمریکا ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • هشدار صنعاء نسبت به توطئه‌های آمریکا برضد یمن
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی
  • تداوم تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه پهپادی و جنگ روسیه و اوکراین
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • آمریکا عملیات پهپادی و موشکی یمن علیه کشتی هایش را تایید کرد
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود