Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، با انتشار مطلبی خطاب به هنرمندان و طراحان لباس از آنها خواست با بی‌توجهی به حرمت‌ها و هنجارهای مذهبی، فرهنگی و اجتماعی کشور اقدام به طراحی و تولید مانتوهای تور، حریر، شیشه‌ای، متخلخل و بدن­‌نما نکنند.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، سیده مرضیه شفاپور با انتشار مطلبی خطاب به هنرمندان و طراحان لباس از آنها خواست با بی‌توجهی به حرمت‌ها و هنجارهای مذهبی، فرهنگی و اجتماعی کشور اقدام به طراحی و تولید مانتوهای تور، حریر، شیشه‌ای، متخلخل و بدن‌نما نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اطلاعیه آمده است:

هنرمندان و طراحان گرامی

با سلام و احترام

با استناد به مفاد ماده ۱ و ۲ قانون ساماندهی مد و لباس و نظر به اینکه در فصل بهار هر ساله برخی بی‌توجه به حرمت‌ها و هنجارهای مذهبی، فرهنگی و اجتماعی کشور اقدام به طراحی و تولید مانتوهای تور، حریر، شیشه‌ای، متخلخل و بدن‌نما می‌نمایند، زمینه‌ای فراهم می‌شود که به آسیب‌پذیری هنری جامعه طراحان خلل وارد می‌کند.

لذا برای صیانت از هنر والای طراحی لباس و پرهیز از هر گونه اقدامات غیر قانونی که نامانوس با فرهنگ ایرانی و اسلامی است درخواست می‌شود از به‌کارگیری موارد فوق در طراحی‌های مانتو اجتماع جداَ خودداری شود.

سیده مرضیه شفاپور

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور

کد خبر 428526

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدل مانتو مد و لباس کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساماندهی مد و لباس شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند

سردارناصر فرشید گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودرو‌های عبوری محور"زاهدان-نرماشیر"یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جاساز‌هایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه ماموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرز‌های شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روانگردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • نگاهی به پدیدهٔ جدید اجتماعی: بِلایند دِیت یا ملاقات کور/ میل سوزان به تجمل خواهی بیمارگونه
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • ساخت نوع جدیدی از مواد متخلخل که می‌توانند گازهای گلخانه‌ای را ذخیره کنند
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • اجبار دانش آموزان برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • اجباری نبودن لباس فرم برای دانش آموزان
  • مد خوب، مد بد!
  • کارگروه تخصصی برای ساماندهی شبکه مهندسی پوشاک دانشگاه تشکیل می‌شود
  • امام جمعه خرم آباد : مانتوی بدون دکمه و پیراهن‌ کوتاه در بازار دیده می‌شود