Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، روابط عمومی دادگستری تهران در مورد انتشار برخی اخبار در حاشیه دادگاه طبری اطلاعیه‌ای به شرح ذیل صادر کرد: به دنبال انتشار برخی اخبار در حاشیه دادگاه آقای اکبر طبری و همدستان با عنوان اتهامیِ مشارکت در تشکیل شبکه چند نفری در ارتشاء، به اطلاع می‌رساند که پیگیری این پرونده از ابتدا در قوه قضاییه و از سوی قضات پاکدست با دقت و بدون توجه به حواشی و فضاسازی‌ها در دستور کار قرار گرفت و در ادامه نیز رسیدگی قطعاً بر همین اساس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوه قضاییه در برخورد با فساد در هر بخشی، خواه درون قوه یا هر نهاد و ارگان دیگر، هیچگونه کوتاهی نخواهد داشت و با عدالت و دقت تمام و البته بر مدار انصاف به بررسی این پرونده و پرونده‌هایی از این دست خواهد پرداخت.

بنابراین انتشار اخبار و ادعا‌های بدون استناد، مدرک و دلیل و صرفا بر اساس شنیده‎ها درباره این پرونده و پرونده‎های مشابه، مضرّ روند رسیدگی‎ عادلانه است و با ایجاد شائبه و خلق موضوعات انحرافی، به نفع مجرمان خواهد شد.

دادگستری استان تهران ضمن تقدیر از حمایت گسترده مردمی در رویکرد ضدفساد قوه قضاییه، از اصحاب رسانه و فضای مجازی می‌خواهد برای کمک به انجام متقن دادرسی‌ها، از انتشار اخبار غیرمستند در حاشیه پرونده‎ها به شدت پرهیز شود. البته دستگاه قضایی از جایگاه مدعی‌العموم در مقابل اتهامات بی‌اساس و انتشار اخبار غیر واقعی و جعلی برخورد قانونی خواهد کرد.

همچنین از افرادی که مدعی دسترسی به اسناد تکمیلی در خصوص پرونده‌های قضایی هستند دعوت می‌شود، مستندات خود را جهت بررسی در اختیار دستگاه قضایی قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه اکبر طبری دستگاه قضا پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • آیت الله مکارم شیرازی: مردم از گرانی، فوق العاده رنج می‌برند
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل