Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی درباره بازگشایی تالارهای پذیرایی گفت: هیچ مجوزی برای بازگشایی تالارهای پذیرایی صادر نشده است.

وی ادامه داد: تالارهای پذیرایی به دلیل اینکه هیچ مجوزی برای بازگشایی از ستاد ملی مقابله با کرونا و یا ستاد استانی مقابله با کرونا ندارند، بنابراین فعالیت‌شان خلاف قانون بوده و تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران خاطنشان کرد: برای رستوران‌ةا پروتکل‌ها تدوین شده طریقه نشستن به صورت ضربدری مشخص شده است اما برای تالارهای پذیرایی هیچ مجوزی صادر نشده است و اتحادیه همکاری لازم را باید در این زمینه داشته باشد چراکه نظارت توسط اتحادیه است ما هم با همکاری سه دانشگاه علوم پزشکی تلاش می‌کنیم تا نظارت بیشتری داشته باشیم. واقعا اگر قرار باشد هرجایی که مجوز ندارد فعالیت داشته باشد کنترل بیماری قطعا سخت‌تر خواهد شد.

محسنی‌بندپی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت در حال تدوین پروتکل‌ها برای بازگشایی تالارهای پذیرایی است و هر زمانی که اعلام شود این پروتکل‌ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا براساس آن عمل کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی تالارهای پذیرایی هیچ مجوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان

گردنه تته در محور استان کرمانشاه به کردستان که ۲۱ کیلومتر طول دارد و از اوایل فصل زمستان سال گذشته به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن مسدود شده بود.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • (ویدئو) بازگشایی صعب‌العبورترین گردنه کردستان پس از پنج ماه
  • گردنه تته بعد از ۵ ماه بازگشایی شد + عکس
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد