Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@17:49:35 GMT

معرفی دوربین مدار بسته هایک ویژن و نمایندگی فروش ایران

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۷۴۸۷

معرفی دوربین مدار بسته هایک ویژن و نمایندگی فروش ایران

هایک ویژن پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در جهان است.Hikvision اکنون بیش از 40،000 کارمند دارد که بیش از 19000 نفر از آنها مهندسین تحقیق و توسعه هستند. این شرکت سالانه بیش از 9٪ از درآمد فروش سالانه خود را برای تحقیق و توسعه برای ادامه نوآوری محصولات خود سرمایه گذاری می کند. شرکت هایکویژن یک سیستم تحقیق و توسعه کامل چند سطحی را ایجاد کرده است که شامل هر عملیاتی از تحقیق گرفته تا طراحی ، توسعه ، آزمایش ، پشتیبانی فنی و خدمات می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های تحقیق و توسعه مستقر در دفتر مرکزی Hangzhou ، در سطح جهان فعالیت می کنند ، از جمله مراکز تحقیق و توسعه در مونترال ، کانادا و لندن ، انگلیس ، و همچنین هشت شهر در چین.

هایک ویژن پیشرفت فن آوری های اصلی رمزگذاری صوتی و تصویری ، پردازش تصویر فیلم ، و ذخیره داده های مرتبط ، و همچنین فن آوری های رو به جلو مانند هوش مصنوعی ، محاسبات ابری و داده های بزرگ را دارد. طی چند سال گذشته ، Hikvision دانش و تجربه خود را در زمینه رفع نیازهای مشتری در بازارهای مختلف عمودی اعم از امنیت عمومی ، حمل و نقل ، خرده فروشی ، آموزش ، مراقبت های بهداشتی ، مؤسسات مالی ، ساختمانهای هوشمند و موارد دیگر شدت بخشید. بر این اساس ، این شرکت راه حل های حرفه ای و سفارشی برای رفع نیازهای متنوع بازار ارائه می دهد. علاوه بر صنعت دوربین مدار بسته ، هایکویژن تجارت خود را به فناوری خانه های هوشمند ، اتوماسیون صنعتی و صنایع الکترونیک خودرو - که همه مبتنی بر فناوری اطلاعات تصویری است - گسترش داد تا کانال هایی را برای حفظ توسعه بلند مدت پیدا کند.

هایک ویژن برای اطمینان از پاسخ سریع به نیازهای مشتریان ، کاربران و شرکای خود ، یکی از گسترده ترین شبکه های بازاریابی را در صنعت ، متشکل از 59 شرکت فرعی منطقه ای خارج از کشور ایجاد کرده است. محصولات هایک ویژن مجموعه ای متنوع از بازارهای عمودی را پوشش می دهد که بیش از 150 کشور جهان را پوشش می دهد.

شرکت چینی Hikvision در سال 2001 تأسیس شد و از آن زمان به عنوان تولید کننده پیشرو در راه حل های نوآورانه دوربین مدار بسته تبدیل شده است. Hikvision طیف گسترده ای از دوربین های مدار بسته و تجهیزات از جمله دوربین های IP ، دوربین های آنالوگ HD ، نرم افزار مدیریت و آنالیز ، سیستم های هشدار و بسیاری دیگر از تجهیزات نظارتی را تولید می کند.


مزایای دوربین مدار بسته Hikvision چیست؟

تنوع در انتخاب محصولات

 

Hikvision با انتخاب گسترده ای از طیف وسیعی از ویژگی ها از جمله کیفیت تصویر ، طراحی دوربین و قیمت ، را در اختیار شما قرار می دهد. این بدان معنی است که تجهیزات هایکویژن به راحتی می توانند متناسب با بودجه و نیازهای شما تنظیم شوند و شما را با داشتن یک سیستم امنیتی متناسب با مشاغل شما پشتیبانی کند.

 

لنزها

 

لنزهای دوربین مداربسته هایک ویژن دارای پوشش گسترده تری هستند ، بنابراین گرچه آنها از دوربین های مداربسته معمولی گران تر هستند ، برای پوشاندن همان ناحیه باید کمتر از آنها خریداری کنید.

 

قابلیت های تحلیلی

 

بیشتر سیستم های دوربین مدار بسته IP Hikvision با قابلیت تجزیه و تحلیل وارد می شوند ، به این معنی که نیازی نیست سرمایه گذاری اضافی در نرم افزار آنالیتیکس انجام دهید.

 

وضوح بالا

 

اغلب در مورد دوربین های IP Hikvision با توجه به میزان بیشتر مگاپیکسل می توان وضوح بهتری از تصویر بدست آورد. همچنین این امکان را به شما می دهد که هنگام بزرگنمایی فیلم های از پیش ضبط شده خود ، وضوح بالاتری داشته باشید.

 

استفاده آسان

 

اگر زیاد فنی نیستید ، دوربین های هایک ویژن می توانند برای شما ایده آل باشند زیرا استفاده و درک آنها آسان است.

 

قابل گسترش است

 

سیستم های Hikvision قابل ارتقاء هستند که برای آینده مفید است. اگر در ابتدا فقط می توانید تعداد مشخصی از دوربین را تحمل کنید ، همیشه باید گزینه ای را در نظر بگیرید که باید تجارت شما همیشه گسترش یابد یا به امنیت بیشتری احتیاج داشته باشد.

 

نصب ساده

 

به طور کلی ، محصولات هایک ویژن برای نصب ساده هستند ، به این معنی که سیستم امنیتی جدید شما به هیچ وجه قادر به فعال شدن نیست.

نمایندگی هایک ویژن در ایران

هایک ویژن پارس نمایندگی هایک ویژن در ایران است. جهت خرید انواع دوربین های مدار بسته و دستگاه های هایکویژن با گارانتی اصلی "هایک ویژن پارس" می توانید با دفتر مرکزی این نمایندگی در تهران تماس حاصل نمایید.

منبع: فردا

کلیدواژه: هایک ویژن دوربین مدار بسته دوربین مدار بسته تحقیق و توسعه هایک ویژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل

 علیرضا ملاشاهی  فرماندار ویژه زابل بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها یکی از اصلی‌ترین پایه‌های توسعه و پیشرفت هر منطقه‌ای است یکی از این زیرساخت‌ها در حوزه ارتباطات است و باتوجه‌به گسترش روزافزون استفاده از خودروهای شخصی و تک‌سرنشین و همچنین کمبود نیروی انسانی به‌منظور کنترل ترافیک، در مسیر استفاده از تجهیزات هوشمند که علاوه بر ثبت کامل تخلفات رانندگی، همچنین امکان اطلاع از بار ترافیکی معابر شهر را برای مسئولان مربوطه مهیا می‌کند.

 ملاشاهی با اشاره به شتاب طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی گفت: با برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم و تأکید استاندار سیستان و بلوچستان هر روز شاهد توسعه و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها در استان هستیم و امروز نیز طرح ملی فیبر نوری مشترکان خانگی برای دومین بار در شهر زابل شمال استان سیستان و بلوچستان در حال اجرا است.

 فرماندار ویژه زابل افزود: هدف از نصب این دوربین‌ها مدیریت بهینه سرعت، انضباط اجتماعی، پیشگیری از مخاطرات و به‌منظور افزایش تعاملات و در راستای هوشمندسازی شهرستان زابل، با موضوع روند توسعه پروژه فیبر نوری در راستای کاهش بار ترافیکی و ثبت تخلفات رانندگی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شهرداری زابل و شرکت مخابرات شهرستان با موضوع شتاب پروژه فیبر نوری، و نصب ۲۰ دوربین پلاک خوان در سطح شهرستان زابل منعقد شد.

 وی تأکید کرد: دوربین پلاک‌خوان از سوی شرکت مخابرات خریداری و در نقاط پیش‌بینی‌شده که توسط دستگاه‌های مرتبط با مدیریت شهرداری در سطح شهر زابل نصب خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • شهرکرد به عنوان بام ایران معرفی شود
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • زباله فضایی در دام دوربین ماهواره ژاپنی افتاد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل