Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر هدهدی رئیس انجمن شطرنج فدراسیون نابینایان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا قرار است مسابقات شطرنج نابینایان را به صورت آنلاین برگزار کنیم. به هر حال شطرنج یکی از رشته‌های ورزشی است که ورزشکاران برای آمادگی خود از کامپیوتر استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه ریزی ما این بود که بازیکنان از آمادگی دور نمانند و به همین خاطر مسابقات مختلفی را برنامه ریزی کردیم.

او تصریح کرد: مسابقه‌ای برای آمادگی بازیکنان ملی پوش  با حضور ۱۴ نفر به صورت دوره‌ای برگزار شد و تجربه لازم برای مسابقات آنلاین را به دست آوردیم. پس از آن، رقابت‌های جام رمضان و عید سعید فطر را با حضور ۴۰ شرکت کننده که بیشتر آن‌ها جزو بازیکنان مطرح و ملی پوش بودند برگزار کردیم.

هدهدی افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته هر هفته روز‌های پنجشنبه از ساعت ۶ الی ۱۰ شب مسابقه‌ای با جدول ۵ دوره‌ای سوئیسی با زمان ۱۵ دقیقه برگزار می‌کنیم که در یکی از دوره‌ها ۳۰ شطرنج باز در این مسابقه شرکت کرده بودند و فریبا زنده بودی از بوشهر، حمزه مصلح از خوزستان و امیر ربی از اصفهان مقام اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

رئیس انجمن شطرنج نابینایان گفت: فکر نمی‌کنم به این زودی‌ها مسابقات بین المللی برگزار شود، فدراسیون از ما خواسته است که برنامه خود را برای ۳ ماهه دوم سال ارائه دهیم. برنامه ما به گونه‌ای است که ورزشکاران آسیب تمرینی نداشته باشند و آمادگی خودشان را حفظ کنند.  

هدهدی افزود: قصد داریم یک مسابقه آنلاین استانی برگزار کنیم و بعد منتخبان را در دور رقابت کشوری قرار دهیم، یک برنامه دیگر آن است که آموزش آنلاین شطرنج برای ملی پوشان در نظر بگیریم. من از مسئولان کشوری این تقاضا را دارم که اگر موضوع کرونا ادامه دارد از انجمن ها، هیئت‌ها و فدراسیون‌ها بخواهند که یک برنامه ریزی دقیق تری برای مسابقات داشته باشند. درحال حاضر برای برگزاری یک مسابقه در یک استان با حضور ۳۰ ورزشکار، ۳۰ اتاق مجزا نیاز است و این هزینه زیادی را می‌طلبد، باید برنامه ریزی دقیق تری صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید:

برگزاری مسابقات دو استقامت نابینایان و کم بینایان کشور در شیراز

 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان هدهدی برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: بیش از ۸۴ در صد از داوطلبان شرکت کننده در این آزمون بانوان و حدود ۱۴ درصد آقایان هستند.
این آزمون در ۵ حوزه آقایان و ۱۳ حوزه بانوان برگزار شد که در پایان ۱۶۶ نفر از داوطلبان که حائز بالاترین امتیاز شوند، جذب آموزش و پرورش می‌شوند.
دوست محمدی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شده که از طریق این آزمون‌ها ۴ هزار و ۱۸۶ نفر جذب دستگاه‌های اجرای استان شده اند.
به گفته مدیر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سال جاری مجوز جذب ۶۷۸ نفر برای دستگاه‌های اجرای اخذ شده است.

دیگر خبرها

  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • اولین آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • معتبرترین مسابقات ریاضی دانشجویی جهان در دانشگاه تبریز آغاز شد
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • تهران یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور است
  • برنامه ریزی برای تولید سوخت حاصل از زباله در شهر تبریز
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت