Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@19:09:33 GMT

گور جمعی قربانیان حمله آمریکا در پاناما کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۷۷۲۸

گور جمعی قربانیان حمله آمریکا در پاناما کشف شد

دفتر دادستانی کل پاناما با صدور بیانیه‌ای از کشف یک گور جمعی متعلق به قربانیان حمله ۱۹۸۹ آمریکا برای براندازی حاکم این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی دفتر دادستانی کل پاناما در این خصوص آمده است: ۷۰ جسد از این گور جمعی کشف شده است. حفر این گور در ژانویه سال جاری میلادی در قبرستان پاناما سیتی (پایتخت پاناما) و در پی گشایش مجدد پرونده کشتار غیرنظامیان در جریان این حمله از سوی ایالات متحده آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در پی اقدامات دولت پاناما در راستای مقابله با گسترش ویروس کرونا در این کشور، ادامه این حفاری متوقف شد؛ اما در روز‌های گذشته از سرگرفته شد.

بیانیه مذکور در ادامه می‌افزاید: حفاری‌های مذکور با در نظر گرفتن همه پروتکل‌های بهداشتی لازم ادامه دارد.

این در حالیست که ۱۶ جسد به موسسه علوم پزشکی قانونی منتقل شده است تا تحقیقات لازم روی آن‌ها انجام شود.

گفتنی است، در ۲۷ دسامبر ۱۹۸۹ نظامیان تروریست آمریکایی به پاناما حمله کردند تا دولت «مانوئل آنتونیو نوریگا» (Manuel Antonio Noriega) را به بهانه قاچاق مواد مخدر براندازند؛ به صورت رسمی ۵۰۰ نفر در این حمله کشته شدند؛ اما سازمان‌های حقوق بشری اعلام کردند که تعداد درست این آمار حدود هزار نفر است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آمریکا پاناما پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه خبرگزاری سما، جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: مبارزان ما حمله ترکیبی را با استفاده از پهپاد‌های انتحاری و موشک‌های هدایت شونده علیه مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره و محل استقرار نیرو‌های گردان ۵۱ وابسته به تیپ گولانی انجام دادند و عملیات موفقیت آمیز بود.

حزب الله لبنان صبح امروز هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: در راستای ادامه حمایت از ملت استوار و مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن، مواضع جدید نظامیان دشمن صهیونیستی در غرب شهرک «شومیرا» را با موشک هدف قرار دادیم و صدماتی به آنها وارد کردیم.

 

 

دیگر خبرها

  • حمله جدید حزب الله به مواضع نظامیان صهیونیست
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حمله موشکی حزب الله به شهرک المناره در فلسطین اشغالی
  • تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + تصاویر
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • بیانیه مقامت عراق درباره حمله به هدفی «حیاتی» در حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی