Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه ۱۵ تهران از آزادسازی کامل املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار توسط شهرداری خبر داد و گفت: به زودی شاهد افتتاح این بزرگراه خواهیم بود.

به گزارش گروه دیگر رسانه‌ةای خبرگزاری دانشجو، وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۱۵ تهران در گفتگویی درباره آزادسازی کامل املاک بزرگراه شهید نجفی رستگار اظهار داشت: در این پروژه ۷ گاراژ نیاز به تملک داشت که با برنامه‌ریزی موفق به تملک همه گاراژ‌ها شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: فرآیند تملک ۵ گاراژ از مهر سال ۹۶ با حمایت‌های مدیریت شهری و تلاش همکاران انجام شده است که تملک آن‌ها به مساحت ۲۳ هزار و ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار و نقدینگی به مبلغ ۶۰ میلیارد تومان صورت گرفت.

شهردار منطقه ۱۵ تهران خاطر نشان کرد: مساحت کل عرصه تملک و آزادسازی شده این پروژه از مهر ۹۶ تاکنون ۳۶ هزار و ۵۰۰ متر مربع و مساحت کل اعیان آزادسازی شده ۶۹۰۰ مترمربع است.

وی یادآور شد: موضوع معارضین ملکی این پروژه از دلایل اصلی عدم اجرای آن در سنوات گذشته بوده که اکنون با توافقات انجام شده با مالکین توسط شهرداری منطقه ۱۵، عرصه مورد نیاز اجرای پروژه به پیمانکار مربوطه تحویل داده شد و ان‌شاءالله به زودی شاهد افتتاح این بزرگراه خواهیم بود.

وی بیان داشت: عملکرد ترافیکی بزرگراه شهید نجفی رستگار تا حد قابل توجهی به مانند کارکرد یک محور کمربندی است چرا که بهره‌برداری از این بزرگراه سبب تفکیک ترانزیتی و بزرگراهی از رفت و آمد‌های محلی خواهد شد و این در حالیست که بزرگراه شهید رستگار برای میدان بسیج، بزرگراه بسیج، بزرگراه بعثت و بخش شرقی بزرگراه آزادگان نقش یک محور کمکی را ایفا می‌کند و بار ترافیکی این معابر را کاهش می‌دهد و موجب بهبود وضعیت مبادی ورودی شرق و جنوب شرقی تهران می‌شود.

منبع: فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری منطقه 15 شهرداری تهران بزرگراه شهید نجفی رستگار املاک شهری محور کمربندی بزرگراه شهید نجفی رستگار منطقه ۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • تشکیل کارگروه مشترک پلیس و شهرداری، برای رفع نواقص نقاط پرتصادف تهران
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ