Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسر امتیاز و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، از رگ گردن به استقلال نزدیک تر است

اختصاصی طرفداری - باشگاه استقلال در تلاش است تا سناریو پروپیچ را در پرونده بویان اجرا کند. مطالبات پروپیچ از محل درآمدهای ایران در فیفا پرداخت شده بود اما در حال حاضر استقلال مطالبه آنچنانی از فیفا ندارد.

به گزارش طرفداری، در پرونده پروپیچ، استقلال با پیگیری علی خطیر که به سوئیس سفر کرده بود، فیفا را مجاب کرد تحریم ها نمی گذارد مطالبات بازیکن شاکی و طلبکار خود را بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 استقلال مبلغی به اندازه مطالبه او در حساب خود داشت. تاییدیه ارسال پول از سفارت ایران در کرواسی به فیفا رسید و اعلام شد به دلیل تحریم ها امکان واریز پول به حساب پروپیچ وجود ندارد. بعد از حصول اطمینان فیفا از وجود پول، این سازمان حاضر شد که مطالبات پروپیچ را از محل درآمد های استقلال پرداخت کند و پول به حساب مبدا برگردد. 

در حال حاضر استقلال در پی تکرار این سناریو است. باشگاه استقلال از فیفا خواسته تا مطالبه بویان نایدنوف را پرداخت کند اما مسئله اینجاست که استقلال تا این لحظه نتوانسته به فیفا ثابت کند به اندازه مطالبات بویان در حساب خود پول دارد.

پول زیادی در حساب استقلال نیست

مشکل اساسی تر اما چیز دیگری است. حتی اگر فیفا هم بخواهد با استقلال راه بیاید، پول آنچنانی در حساب این باشگاه نزد فیفا وجود ندارد. استقلال 810 هزار دلار از محل درآمدهای خود در فیفا اندوخته داشت که 420 هزار دلار آن صرف تسویه با پروپیچ شد. با یک حساب سرانگشتی حالا باید 390 هزار دلار در حساب استقلال پول باشد اما اصلا چنین چیزی نیست. گویا باشگاه استقلال پیش از این برای تسویه 40 هزار دلار با منشا، 20 هزار دلار با مارتین فورکل و 70 هزار دلار با وکلایی که طلبکار بودند، به فیفا نامه زده و با همین سه فقره، مطالبات خود از فیفا را به 260 هزار دلار کاهش داده است.

پادوانی و جپاروف دبه کردند، استقلال نامه اش را عوض کرد

باشگاه استقلال همچنین در دو نامه جداگانه از فیفا خواسته 100 هزار دلار به پادوانی و 100 هزار دلار هم به جپاروف بپردازد. با این حساب الان در حساب استقلال تنها 60 هزار دلار باقی مانده و طبیعی است باشگاه استقلال نتواند برای تسویه بدهی اش به پروپیچ روی درآمدهایش در فیفا حساب کند.

البته استقلالی ها دیروز در تلاش بودند به فیفا بزنند و از آن ها بخواهند فعلا 100 هزار دلار پادوانی و 100 هزار دلار جپاروف به این دلیل که اولی خواهان مبلغ بیشتری شده و دومی مالیاتش را هم از استقلال می خواهد، پرداخت نشود و در عوض فیفا پرداخت پول بویان را در اولویت قرار بدهد اما بعید است فدراسیون جهانی چنین خواسته ای را بپذیرد.

ریز پرداخت عجولانه استقلال به وکلای طلبکار

این وسط گاف اصلی را آن هایی دادند که برای فیفا نامه نوشتند و خواهان پرداخت مطالبات وکلای طلبکار شدند. سالواتوره چیواله، جیمز کی چینگ و سوسانا، روی هم 70 هزار دلار از استقلال طلبکار بودند و از آن جایی که رای دادگاه CAS برای وکلا و ایجنت ها قابلیت اجرای انضباطی ندارد، باشگاه استقلال می توانست مطالبات آن ها را دیرتر بپردازد اما بعضی ها از داخل فشار آوردند تا در نهایت با فیفا نامه نگاری شد و فدراسیون جهانی 70 هزار دلار از درآمد های استقلال را صرف تسویه حساب با وکلای طلبکار کرد.

حالا استقلال مانده و یک پرونده خطرناک، اگر استقلال چند ماه قبل، 15 هزار دلار هزینه می کرد و پرونده بویان را به دادگاه CAS می برد، می توانست نهایی شدن رای این بازیکن را حدود یک سال عقب بیاندازد اما استقلالی ها آن زمان ترجیح دادند به کارهای دیگری برسند و حالا باید پاسخگوی حکمی باشند که احتمالا دوشنبه صادر می شود.

310 هزار دلار چه شد؟

جمعه شب از اطراف باشگاه استقلال خبر رسید، آن ها مبلغ 310 هزار دلار برای تسویه با بویان جور کرده اند. این ادعای یکی از نزدیکان مدیرعامل باشگاه استقلال بود اما حالا آن ها می گویند، می خواهند 310 هزار دلار را به وینفرد شفر بدهند و پرداخت پول بویان را به فیفا بسپارند چون امکان جابجایی پول ظرف 48 ساعت را ندارند. حالا بماند که برخی منابع آگاه مدعی هستند هیچ پولی در کار نیست و آقایان بلوف زده اند.

باشگاه استقلال امیدوار است دوشنبه از فیفا یک نامه فدایت شوم بیاید و فدراسیون جهانی به آن ها اعلام کند؛ حالا که پادوانی حاضر نیست 100 هزار دلار بگیرد و 10 برابر این رقم خسارت می خواهد و جپاروف هم با 100 هزار دلار راضی به رضایت نمی شود و خواهان پرداخت مالیاتش است، این 200 هزار دلار به علاوه 60 هزار دلار باقی مانده به حساب بویان واریز خواهد شد و شما فقط 50 هزار دلار باقیمانده را بپردازید اما این رویای مدیران استقلال، زمین تا آسمان با واقعیت تفاوت دارد. آن ها همین چند هفته پیش خودشان ریز پرداخت ها را به فیفا دادند و حالا باید پول بویان را از منبعی غیر از درآمدهای باقیمانده در فیفا تهیه کنند.

دست به دامان خطیر

ساعتی پیش شنیدیم یکی از نزدیکان مدیر عامل استقلال در تماس با علی خطیر از معاون سابق باشگاه که مقیم سوئیس است، خواسته همانگونه که با مراجعه به فیفا مشکل پروپیچ را حل کرد و جلوی کسر امتیاز از استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را گرفت، این بار هم روز دوشنبه به مقر فیفا در زوریخ مراجعه کند.

در تهران نزدیکان احمد سعادتمند می گویند علی خطیر شفاهی به آن ها قول همکاری داده است اما نزدیکان معاون سابق استقلال هنوز این خبر را تایید نکرده اند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال هزار دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، اکبری با اشاره به روند پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده نهضت ملی مسکن، افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون در سراسر استان ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر به بانک معرفی شدند که قرارداد ۲۴ هزار و ۲۴۸ واحد منعقد شده است.
وی تصریح کرد: تاکنون برای ساخت ۴۵ هزار و ۷۱۹ واحد شهری و روستایی، پروانه ساختمانی صادر شده که متوسط پیشرفت فیزیکی این طرح ها به ۵۰ درصد رسیده است.

اکبری از اشتغال ۶۴ هزار و ۵۵۸ نفر در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: طرح نهضت ملی مسکن، یک طرح پیشران است که نه تنها منجر به رونق اشتغال می‌شود بلکه از ابعاد دیگر نظیر رفع چالش مسکن جوانان و جوانی جمعیت و نیز توسعه اقتصادی نیز حائز اهمیت است .

دبیر شورای مسکن سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها اعم از بانک‌ها و سازمان‌های مرتبط با زیرساخت‌های مسکن در استان، باید کمک کنند و پای کار باشند که لحظه‌ای درنگ نشود.

وی تصریح کرد: افزایش تولید مسکن در قالب طرح نهضت ملی و با مشارکت مردم را به‌عنوان یکی از اولویت‌های اجرایی سال ۱۴۰۳ قرار داده‌ایم و با به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌های مرتبط در استان و با تمام توان تلاش خواهیم کرد تا شاهد جهشی مثبت و تاثیرگذار در تولید مسکن استان باشیم.

اکبری با اشاره به اهمیت خدمات روبنایی در پروژه های طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: همه کاربری‌های عمومی، فضای تجاری، آموزشی، فرهنگی و مذهبی در داخل سایت پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان در نظر گرفته شده و به‌منظور بهره مندی شهروندان گرامی از استفاده از این امکانات همزمان با ساخت واحدها علاوه بر واگذاری اراضی به دستگاه‌های متولی تعدادی از این مراکز از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن توسط این اداره کل در دست ساخت است.

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • خبرخوش برای سهامداران عدالت/تا این تاریخ سود را پرداخت می‌کنیم
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده اند این مطلب را بخوانند
  • پرداخت ۴۶ هزارمیلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن سیستان وبلوچستان