Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@15:17:10 GMT

قرارداد پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز فسخ شود

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۲۰۴

قرارداد پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز فسخ شود

عضو شورای شهر اهواز بر لزوم فسخ قرارداد و تغییر هر چه سریعتر پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز تاکید کرد ‌.

اسکندر لطفعلی‌زاده امشب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز, اظهار کرد: در مورد مسئله مترو اهواز چند نکته مهم است؛ اولین نکته این است که حدود ۱۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه می‌گذرد که در این مدت حدود ۲۷ درصد از پروژه انجام شده که از این میزان نیز مطمئنا مقداری فرسوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: یک نکته دیگر نوع قراردادی است که با شرکت کیسون بسته شده است که قطعا قرارداد محکمی نبوده که تعهد ایجاد کند تا این شرکت حداقل از بیم متضرر نشدن، تلاش کند پروژه را هر چه سریعتر به پایان ببرد‌.

عضو شورای شهر اهواز گفت: البته قرارداد ظاهرا طوری است که برعکس هر چه زمان می‌گذرد، ادعاهای شرکت پیمانکار بیشتر می‌شود؛ اما نکته دیگر این است که مدیریت واحد شهری در طول این سال‌ها به خوبی اجرای این پروژه را دنبال و پیگیری نکرده است.

وی ادامه داد: اگر چنین اراده‌ای وجود داشت، تاکنون یا تغییری در روند پروژه رخ می‌داد و یا با پیمانکار اعلام پایان همکاری می‌شد.

لطفعلی‌زاده با بیان اینکه پیشنهاد مناسب در مقطع فعلی فسخ قرارداد با پیمانکار پروژه قطار شهری اهواز است، عنوان کرد: باید هر چه زودتر زمینه فسخ قانونی قرارداد با شرکت کیسون را فراهم کرد و به‌دنبال یک شرکت بهتر جهت اتمام پروژه بود.

انتهای پیام /

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد

عملیات رفع اشکال و راه‌اندازی دوباره تلمبه ای‌پی‌اس (ESP) چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بدون استقرار دکل با موفقیت انجام شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، حسن شهروئی، مدیرعامل این شرکت گفت: تلمبه ای‌اس‌پی چاه شماره ۳۶۷ اهواز به‌دلیل گرفتگی تجهیزات درون‌چاهی ناشی از رسوب مواد جامد هیدروکربوری، از مدار تولید خارج و در ادامه به‌منظور رفع گرفتگی تلمبه، عملیات تمیزسازی ستون چاه و متعلقات درون‌چاهی تجهیز یادشده با تزریق حلال و گازوئیل، طراحی و برنامه‌ریزی شد که با انجام موفقیت‌آمیز آن، تلمبه درون چاهی عملیاتی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های کارشناسان مدیریت فنی مناطق نفت‌خیز جنوب و همکاران ذی‌ربط در شرکت نفت و گاز کارون بیان کرد: با انجام این عملیات افزون بر حذف هزینه تعمیر چاه به‌وسیله دکل، استمرار تولید نفت با بهره‌دهی هزار و ۲۰۰ بشکه در روز امکان‌پذیر شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با تأمین ۲۵ درصد نفت خام کل کشور بزرگ‌ترین شرکت بهره‌بردار تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که مسئولیت راهبری و تولید صیانتی نفت، گاز و مایعات گازی را از میدان‌های تحت سرپرستی به‌عهده دارد.

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • تلمبه ESP چاه شماره ۳۶۷ میدان اهواز در شرکت نفت و گاز کارون راه‌اندازی شد
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • ماشین دودی ؛ نخستین لکوموتیو ایران
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است