Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@12:45:08 GMT

بهره برداری از ۱۸ پارک در جیرفت 

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۳۴۶

بهره برداری از ۱۸ پارک در جیرفت 

حسین مشایخی گفت: تا پایان کار پنجمین دور شورای اسلامی شهر جیرفت، ۱۸ پارک در سطح شهر جیرفت به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حسین مشایخی» در  آئین رونمایی از تمثال سردار سلیمانی، با اشاره به عملکرد و نگاه مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت، گفت: تا پایان کار پنجمین دور شورای اسلامی شهر جیرفت، ۱۸ پارک در سطح شهر جیرفت به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت بیان کرد: امروز در مجموعه شهرداری و شورای شهر، نیازهای عمومی شهر در حوزه فضای سبز در نظر گرفته شده و در آینده ای نزدیک پروژه هایی در حوزه میادین و پارک ها از جمله پارک های پیامبر  اعظم (ص)، قائم و پاک بانوان افتتاح می شوند.

وی خاطرنشان کرد: عملکرد مجموعه شهرداری و نگاهی که در دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت وجود دارد توجه به حوزه عمرانی و آبادانی شهر، رفع معضلات و مشکلات اجتماعی محلات و  نقاط مختلف شهر است.

مشایخی ابراز کرد: با همکاری بین این ۲ مجموعه نظارتی و اجرایی شورای اسلامی شهر و شهرداری اتفاق افتاد، آسفالت خیابان ها و معابر است که از ابتدای کار این مجموعه قریب ۸۰۰ هزار متر مربع آسفالت خیابان ها و معابر با اعتباری قریب ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جیرفت اظهار کرد: یکی از برنامه های اصلی ما آسفالت محلات و خیابان های فاقد آسفالت و همچنین مرمت و بهسازی آسفالت مناطقی است که نیاز به بهسازی دارند.

وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت با جدیت به دنبال زیبا سازی مبلمان شهری است و از ابتدای ورودی شهر نقطه به نقطه در حال انجام است.

مشایخی بیان کرد: از ابتدای فعالیت دور پنجم شورای اسلامی شهر جیرفت با مساعدت شهردار از میدان امام حسین علیه السلام تا میدان سردار سلیمانی شاهد نصب و رونمایی از تندیس هایی هستیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: امروز شاهد رونمایی از تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم که جهانی در نبود این بزرگمرد ناراحت و غمگین شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: بهره برداری از پروژه بهره برداری شورای اسلامی شهر جیرفت مجموعه شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • کاهش ترافیک بزرگراه آزادگان با بهره‌برداری از ۲ طرح عمرانی
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی