Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،  امیر سرتیپ سعید شعبانیان معاون هماهنگ‌کننده وزیر دفاع  در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در وزارت دفاع برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست هماهنگی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در سطح کشور بویژه در سطح نیروهای مسلح و وزارت دفاع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری ستاد چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: واقعه دفاع مقدس نفطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، زیرا هر چه داریم از دفاع مقدس است؛ به همین جهت برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته بود که امسال چهلمین سالگرد دفاع مقدس را به صورت ویژه برگزار کنیم، اما شیوع ویروس کرونا، بسیاری از فعالیت‌هایی که از قبل برای برگزاری مراسم مورد اشاره پیش بینی شده بود را تحت شعاع قرار داد.

وی همچنین اضافه کرد: مانند سال های گذشته برنامه‌های زیادی در ارتباط با دفاع مقدس مثل راهیان نور و گرامیداشت سه وزیر دفاع شهید داشتیم و امیدواریم با کم شدن و از بین رفتن سایه کرونا از کشور برنامه های فرهنگی وزارت دفاع مانند گذشته و با تمام توان اجرا شود.

امیر شعبانیان در ادامه با اشاره به اینکه با وجود بیماری کرونا برنامه‌های متعددی تا پایان سال خواهیم داشت، تصریح کرد: مجموعه وزارت دفاع به مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی را تا پایان سال به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از جمله رونمایی از دستاوردهای دفاعی در روز صنعت دفاعی، خواهد داشت.

کد خبر 4948704 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح هفته دفاع مقدس وزارت دفاع امیر شعبانیان مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی حسن روحانی ویروس کرونا خبرگزاری مهر شورای نگهبان هیئت دولت اسحاق جهانگیری ایران جمهوری اسلامی ایران مجلس چهلمین سالگرد وزارت دفاع دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند

لامعی رئیس دانشگاه بیرجند در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه تمدن ساز به عنوان یک الگو باید مدنظر باشد گفت: بحث علم و علم آموزی باتوجه به دو رکن اصلی مکتب امام صادق (ع)، که عقلانیت و فرهنگ است باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه مکتب امام صادق (ع)، کارخانه انسان سازی بود افزود: امیدافرینی، جوان و جوان گرایی و فناورانه سه موضوع محوری شعار سال است که مدنظر دانشگاه نیز هست.

در این مراسم از ۴۰ نفر از اساتید دانشگاه بیرجند هم تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • برگزاری مراسم گرامیداشت دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه بیرجند
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند