Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی گیلان ؛ سردار عزیزاله ملکی افزود: پس از تشکیل قرارگاه امنیت اجتماعی استان‌های شمالی کشور، ماموریت ساماندهی تفرجگاه‌ها و طرح‌های سالم سازی دریا از هشتم خرداد ماه آغاز شده که تا چهارم مهرماه سال جاری ادامه دارد.
وی هدف از اجرای طرح سالم‌سازی سواحل و تفرجگاه‌ها را ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از تلفات جانی و مالی شهروندان خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: عمل به تکالیف و وظایف ذاتی نیروی انتظامی در برقراری امنیت و نظم عمومی و پاسخ به مطالبات مردمی و مسئولان و همچنین ایجاد آرامش روانی برای مسافران یکی از اهداف مهم نیروی انتظامی در استان مسافرپذیر گیلان است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس در اجرای طرح‌های سالم سازی سواحل و تفرجگاه‌ها  بدنبال حفظ امنیت ، آسایش عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی است و این  طرح با هدف فراهم آوردن بستری مناسب و امن همراه با آرامش برای مسافران هر ساله اجرا می شود.
سردار ملکی با اشاره به اینکه حضور مسافران در سواحل و تفرجگاههای گیلان، ماموریت‌های پلیس را از لحاظ امنیتی، ترافیکی و انتظام‌بخشی گسترده‌تر می‌کند ، بیان‌ داشت: به منظور حفاظت از جان گردشگران از خطرات احتمالی شنا در دریا و همچنین تامین امنیت اجتماعی، طرح سالم سازی در ۳۰ نقطه از سواحل استان به اجرا در آمده است.
وی بابیان اینکه در ۲۸۰ کیلومتر نوار ساحلی استان ، ۱۱۶ نقطه پرخطر شنا ممنوع وجود دارد ، اظهار داشت: بیش از یک هزار نفر از نیروهای پلیس در قالب ۴۱۲ تیم خودرویی، موتوری و پیاده، امنیت سواحل و مناطق تفرجگاهی را فراهم خواهند کرد.
سردار ملکی با تاکید براینکه در ۹ شهرستان گیلان، طرح سالم‌سازی سواحل و در ۱۲۰ نقطه استان تفرجگاه وجود دارد،  یادآورشد: شهرستان‌ تالش با هشت طرح، بیشترین طرح‌های سالم سازی دریا را به خود اختصاص داده است.
وی همچنین تصریح کرد: نیروی انتظامی علاوه بر حفظ نظم، امنیت و آسایش عمومی و تسهیل در عبور و مرور و تردد مسافران در محورهای مواصلاتی در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، رسالت سنگینی در حوزه امنیت اجتماعی و حفظ شئون اسلامی برعهده دارد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان خاطرنشان کرد:  با مشارکت سایر دستگاه‌ها و همکاری مجموعه قضایی به دنبال ایجاد امنیت پایدار و محیطی سالم در سواحل و تفرجگاه‌ها هستیم.

گیلان سالانه پذیرای افزون بر ۳۰ میلیون گردشگر است.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان سواحل و تفرجگاه امنیت اجتماعی نیروی انتظامی تفرجگاه ها سالم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه، با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی برگزار شد.

محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در این جلسه که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در کارگروه امنیت غذا و تغذیه برگزار شد، گفت: به دستور رئیس جمهور در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظفند برای تأمین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت ۲ ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

وی افزود: در سال جاری فرصت طلایی حاصل شده است که با توجه به رهنمودهای ریاست جمهوری، موضوعات مرتبط با قرار گرفتن غذای سالم در سفره مردم، اهتمام و تشریک مساعی در همه دستگاه‌های ذی نقش صورت پذیرد.

به گفته مطلق، «امنیت غذایی و غذای سالم» در اولویت برنامه‌های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

کد خبر 6097588 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد