Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه انگلیس از اقدام دولت آمریکا در تحریم تنی چند از مقامات دیوان بین‌المللی کیفری انتقاد کرد و خواستار احترام به استقلال این نهاد قضائی شد. ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ بین الملل آمریکا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، «دومینیک راب» وزیر امور خارجه انگلیس روز شنبه در واکنش به تصمیم دولت آمریکا برای تحریم تنی چند از مقامات دیوان بین‌المللی کیفری (ICC) تأکید کرد که دیوان بین‌المللی کیفری باید بتواند به‌صورت مستقل و بدون ترس از تحریم فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومینیک راب در دفاع از دیوان بین‌المللی کیفری گفت: «دولت بریتانیا قویاً از دیوان بین‌المللی کیفری در راستای مبارزه با مصونیت‌های قضائی برای شدیدترین جرائم بین‌المللی حمایت می‌کند.»

وی افزود: «ما به حمایت خود از اصلاحات مثبتی که کمک می‌کند دیوان بین‌المللی کیفری بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد، ادامه می‌دهیم. مقامات دیوان بین‌المللی کیفری باید بتوانند کار خود را به طور مستقل و بی‌طرف و بدون ترس از تحریم انجام دهند.»

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه یک فرمان اجرایی برای تحریم تعدادی از مقامات دیوان بین‌المللی کیفری (دیوان لاهه) که گفته می‌شود در تحقیقات بین‌المللی درباره جنایات نظامیان آمریکایی در عراق نقش داشته‌اند، صادر کرد.

دونالد ترامپ طی این فرمان اجرایی به «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا دستور داد که با مشورت «استیون منوشین» وزیر خزانه‌داری این کشور نسبت به مسدودسازی دارایی‌های مقاماتی که در تحقیقات دیوان بین‌المللی کیفری درباره جنایات نظامیان آمریکایی در عراق ایفای نقش کرده‌اند، اقدام کند.

ترامپ باز هم جهان را شوکه کرد؛ زورگویی دولت آمریکا این بار علیه دیوان بین‌المللی کیفریدیوان بین‌‌‌‌المللی کیفری: اقدم ترامپ تهدیدی غیرقابل قبول استواکنش ظریف به تحریم مقامات دیوان بین‌المللی کیفری از سوی دولت آمریکا

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,89,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط دونالد ترامپ اخبار "آمریکا" اخبار "انگلیس"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دونالد ترامپ اخبار آمریکا اخبار انگلیس دونالد ترامپ اخبار آمریکا اخبار انگلیس مقامات دیوان بین المللی کیفری دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران

سه عضو گروه ۷ امروز پنجشنبه اعلام کردند در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز ۱۳ آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، انگلیس، آمریکا و کانادا در ارتباط با حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی در روز 13 آوریل تحریم‌های جدیدی علیه اتباع و شرکت‌های ایرانی اعلام کردند. 

طبق بیانیه وزارت خارجه انگلیس، تحریم‌های جدید افراد و شرکت‌های دخیل در صنایع پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهد. 

انگلیس علاوه بر این اعلام کرده قصد دارد تحریم‌های تجاری جدیدی علیه ایران اعلام کرده و محدودیت‌های جدیدی برای قطعات مورد استفاده در پهپادها و موشک‌ها وضع کند. 

دو فرد ایرانی که گفته می‌شود جزو مدیران شبکه شرکت‌های ایرانی دخیل در ساخت پهپاد هستند در فهرست تحریم‌های انگلیس، کانادا و آمریکا قرار گرفته‌اند. 

علاوه بر این، شرکت‌های بنیان دانش شرق، شرکت پیشرو صنعت آسمان شریف، شرکت صنایع موتورسازی الوند و شرکت موج گستر آسمان پرواز نیز در فهرست تحریم‌های این سه کشور قرار گرفته‌اند. 

نشریه آمریکایی: رشد صنایع دفاعی ایران نتیجه تحریم استآمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران اعمال کرداتحادیه اروپا ال‌ان‌جی روسیه را هم تحریم می‌کندبلومبرگ: تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران روی کاغذ می‌ماند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • آمریکا تحریم های جدید علیه ایران و روسیه اعمال کرد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های مشترک انگلیس، آمریکا و کانادا علیه ایران