Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:44:55 GMT

درخواست اسماعیل هنیه از مسلمانان

تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۸۷۳۹

درخواست اسماعیل هنیه از مسلمانان

به گزارش افکارنیوز،

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با اشاره به شرایط کنونی در فلسطین، گفت که فلسطینی‌ها مرحله خطرناک‌تری پیش روی خود دارند.

اخبار بین الملل- اسماعیل هنیه که امروز شنبه در «گردهمایی علمای امت برای یاری قدس» به صورت ویدیو کنفرانس سخنرانی می‌کرد، از علمای جهان اسلام خواست برای حمایت از آرمان فلسطین در این مرحله سخت و همچنین برای مقابله با اشغالگران، تشکیلات هماهنگی ایجاد کنند که در این راستا، برای خود برنامه و چشم‌انداز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت که جنبش حماس برای مقابله با خطرات بی‌سابقه‌ای که قدس و آرمان فلسطین را هدف قرار داده، چهار اولویت راهبردی وضع کرده است.

به گفته اسماعیل هنیه، چهار اولویت مذکور عبارت‌اند  از «بازیابی وحدت ملی، بازیابی اولویت‌های گروه‌های فلسطینی بر اصول مسالمت‌آمیز در همه زمینه، مقاومت فراگیر که در مقدمه آن مقاومت مسلحانه جای دارد و تقویت هماهنگی و مشاوره و تکامل با عمق عربی و اسلامی».

رئیس دفتر سیاسی حماس ضمن درخواست از مسلمانان برای حمایت از این اولویت‌ها، در باره معامله قرن و توطئه آمریکا و صهیونیست‌ها علیه فلسطین هشدار داد و گفت که این توطئه‌ها نه تنها فلسطین بلکه همه منطقه و امت اسلامی را هدف قرار داده است.

او گفت که رژیم صهیونیستی به رغم همه توان و برتری نظامی و امنیتی و حمایت آمریکا از این رژیم، در تنگنای تاریخی به سر می‌برد و تا زمانی که مسلمانان حضور این رژیم در اراضی فلسطین را غیرقانونی بداند، اشغالگر و دزد است و نمی‌تواند بر روی این اراضی حضور داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری صفا، اسماعیل هنیه گفت که حماس و فلسطینی‌ها هرگز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نخواهند شناخت  و این رژیم در خاک فلسطین آینده‌ای نخواهد داشت.

رژیم صهیونیستی اخیراً به دنبال اشغال ۳۰ درصد از کرانه باختری فلسطین است. هنیه با اشاره به موضوع گفت که دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی این گونه تصور می‌کنند که واقعیت موجود در منطقه به گونه ای است که می‌تواند قدس را یهودی کرده و کرانه غربی را اشغال کنند و معامله قرن را که به دنبال حذف آرمان فلسطین است، اجرا کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فلسطین اسماعیل هنیه اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی فلسطین معامله قرن رژیم صهیونیستی اسماعیل هنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که صدای آژیر خطر در عرب العرامشه در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

منابع صهیونیست بیان کردند که یک پایگاه نظامی در عرب العرامشه هدف قرار گرفته است.

از سوی دیگر ارتش رژیم مدعی شد که جنگنده های این رژیم زیرساختهای حزب الله را در راشیا الفخار و الخیام در جنوب لبنان بمباران کرده اند.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

کد خبر 6092397

دیگر خبرها

  • درخواست وکلای دولت بایدن برای متوقف کردن عرضه تسلیحات آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس