Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@23:10:11 GMT

عکس ؛ تیم بایرن مونیخ هدیه را پس فرستاد!

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۲۴۶

عکس ؛ تیم بایرن مونیخ هدیه را پس فرستاد!

بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در نیمه اول دیدار مقابل گلادباخ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با توجه به برتری لحظه آخری دورتموند مقابل دوسلدورف، بایرن مونیخ برای حفظ فاصله با رقیب نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار مقابل گلادباخ دارد، اما اتفاقات عجیب نیمه اول ممکن است در نهایت باعث از دست رفتن امتیازات حساس این دیدار برای شاگردان هانسی فلیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از اینکه بایرن مونیخ در اواسط نیمه اول و با اشتباه مسلم زومر، دروازه بان گلادباخ به گل رسید، این بنجامین پاوارد بود که همین اشتباه را برای تیمش تکرار کرد تا به نوعی هر دو تیم یک گل در نیمه نخست به یکدیگر هدیه دهند.

در دقیقه ۳۷ و در حالیکه مانوئل نویر برای مهار ارسال بازیکنان گلادباخ در حال خروح بود، بنجامین پاوارد با ضربه ای اشتباه دروازه خودی را گشود تا در نهایت نیمه اول با تساوی ۱-۱ به اتمام برسد. بنجامین پاوارد که در این فصل یکی بازیکنان آماده تیمش بوده، قصد دارد مانع رسیدن توپ به مهاجم گلادباخ شود که به اشتباه دروازه مانوئل نویر باز شد. بایرن مونیخ امیدوار است در نیمه دوم به گل برتری دست یابد تا با کسب پیروزی در این دیدار، گام بلندی برای فتح عنوان قهرمانی بردارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: دورتموند بایرن مونیخ گلادباخ بایرن مونیخ دورتموند دوسلدورف گلادباخ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو بنجامین پاوارد بایرن مونیخ نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)

وویونگ جونگ گل دوم اشتوتگارت را به ثمر رساند.

دانلود (1.4MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • گل اول کریستیانو رونالدو به الوحده روی اشتباه دروازه‌بان (النصر 1-0 الوحده)
  • گل کاتومپا اموومپا به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 3-1 بایرن مونیخ)
  • گل وویونگ جونگ به بایرن مونیخ (اشتوتگارت 2-1 بایرن مونیخ)
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!