Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@15:32:10 GMT

از شایعه تا واقعیت: پدری سه فرزند خود را به دارآویخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۲۸۶

از شایعه تا واقعیت: پدری سه فرزند خود را به دارآویخت

از شایعه تا واقعیت: پس از مطرح شدن ماجرای خودکشی یک کارگر شرکت ملی نفت در روز‌های گذشته، شایعه قدیمی با همین موضوع برای افزایش حس ناامنی در ایران منتشر شد.

برخی به تازگی (۱۰ ژوئن ۲۱ خرداد) با انتشار فیلم کوتاه و دلخراشی مدعی شدند: «پدری در شهرستان میناب به دلیل مشکلات مالی سه فرزند خود را به دارآویخت»

 

علاوه براین که علی صالحی، رییس دادگستری استان هرمزگان و همچنین محمد احمدی فرماندار شهرستان میناب این شایعه را رد کردند، بررسی‌ها نشان می‌دهد اصلا این تصاویر مربوط به ایران نیست و چند هفته پیش کاربران خارجی آن را منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته قابل تامل برانگیز اینجاست که همین شایعه در ۳۰ اردیبهشت (۱۹ می) نیز پس از یک حادثه تلخ در کشورمان در فضای مجازی منتشر شده بود تا وسعت این اتفاقات را زیاد نشان دهد.

 

سال گذشته و در زمان گرانی حامل‌های سوخت نیز شایعه «خودکشی جوان مینابی بدلیل گرانی بنزین» منتشر شده که مشخص شد که موضوع خودکشی در بین نبود و فرد مذکور معتاد بوده و نمرده است.

هرچند که وجود یک مورد آمار خودکشی هم در کشورمان بسیار تلخ و ناگوار است، اما بد نیست که بداانیم کشورمان در آمار خودکشی در رده ۱۴۹ جهان قرار دارد و بسیاری از کشور‌های پیشرفته و مرفه آمار به شدت بدتری نسبت به ایران دارند.

   

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی میناب خودکشی خانوادگی شایعه پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، در ماه‌های اخیر احتمال حضور چند بازیکن جوان اسپانیایی هم در یورو ۲۰۲۴ و هم در المپیک ۲۰۲۴ پاریس مطرح شده است. 
از جمله کسانی که می‌توانند به هر دو تورنمنت دعوت شوند، می‌توان به لامینه یامال و پائو کوبارسی از بارسلونا و همچنین نیکو ویلیامز، وینگر باشگاه اتلتیک بیلبائو اشاره کرد.

هر سه می‌توانند نقش‌های مهمی را برای اسپانیا در یورو ۲۰۲۴ آلمان ایفا کنند، زیرا لاروخا برای سومین عنوان قهرمانی خود در اروپا می‌جنگد و در صورتی‌که این بازیکنان در تیم ملی بزرگسالان حضور داشته باشند، از بازی در مسابقات المپیک معاف خواهند شد.

طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، فدراسیون فوتبال اسپانیا به بارسلونا و بیلبائو قول داده است که برخلاف پدری در سال ۲۰۲۱، یامال، کوبارسی و ویلیامز را تحت فشار قرار نخواهد داد

اگر آنها در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشند دیگر در المپیک بازی نخواهند کرد و در صورتی‌که لوئیز دلا فوئنته اعتقادی به هر کدام از آنها نداشته باشد، آنها به المپیک پاریس خواهند رفت.

این موضوع نگرانی‌های هر دو باشگاه و به‌ویژه بارسلونا را کاهش می‌دهد، به‌خصوص اینکه لامینه یامال و کوبارسی به ترتیب ۱۶ و ۱۷ ساله هستند. با این حال، این بدان معناست که آنها تابستان استراحت زیادی نخواهند داشت، صرف نظر از اینکه در یورو بازی کنند یا المپیک.

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • خودکشی در ایران کمتر از آمار جهانی
  • روند افزایشی خودکشی از ۱۳۸۸ تا ۱۴۰۱
  • روند افزایشی خودکشی از 1388 تا 1401
  • دو هزار،‌۶ هزار، هشت هزار....فهرست کارخانه‌های احیا شده را منتشر کنید/ هر بار هزار تا زیادتر می‌شود!
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟