Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@13:20:48 GMT

کفاشیان: قبل از بازرسی‌ها، شفاف‌سازی کنید

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۲۹۷

کفاشیان: قبل از بازرسی‌ها، شفاف‌سازی کنید

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال معتقد است ارکان قضایی می‌توانند به اتفاقات و حواشی این فدراسیون ورود پیدا کنند.

به گزارش "ورزش سه"، علی کفاشیان در گفت‌وگوی کوتاه با شبکه خبر اظهار کرد: ما در فدراسیون فوتبال یک نهاد عمومی غیر دولتی هستیم؛ یعنی به یک نحوی وابستگی ما به دولت وجود دارد.

 

او ادامه داد: بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مجلس این حق را برای خودشان قائل هستند که به مسائل مختلف در فدراسیون فوتبال ورود پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است ما قبل از ورود آنها به مباحث فدراسیون فوتبال، شفاف‌سازی کنیم و این شفافیت می‌تواند کمک کند تا آنها بتوانند کارشان را بهتر پیش ببرند و مطلع شوند.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال یادآور شد: خیلی از مواردی که الان در سازمان بازرسی پیگیری می‌کنند، به این شکل است که یک روزنامه می‌نویسد آقای ویلموتس فلان مشکل را دارد؛ آنها هم می‌گویند پس اگر این مشکل پیش آمده، ورود پیدا می‌کنیم و می‌گویند مشکل چه چیزی است، وگرنه تا قبل از آن کسی به آنها نمی‌گوید چه اتفاقاتی می‌اُفتد.

 

کفاشیان تاکید کرد: با ساختار فعلی فدراسیون فوتبال، رُکن قضایی داخل فدراسیون و همچنین رُکن قضایی خارج از آن، می‌تواند به اتفاقات داخل فدراسیون ورود پیدا کند و این کار قانونی است و کاری هم نمی‌توان کرد.

علی کفاشیان دسته یک مس کرمان فدراسیون فوتبال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کفاشیان دسته یک مس کرمان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ورود پیدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: من به هیچ عنوان بردها را به نام خودم مصادره نکردم و از حرف‌هایم سوء برداشت شد.

مصطفی هاشمی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین شرایط تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای حضور در دومین بازی فینال سوپر لیگ غرب آسیا، اظهار کرد: متاسفانه از صحبت‌های من سوء برداشت شد. من همیشه گفته‌ام که برد و باخت برای همه است و هیچ‌کس نمی‌تواند برد را به نام خودش مصادره کند و باخت را گردن دیگری بیندازد. همه عوامل یک تیم یا یک گروه در نتیجه‌ای که به دست می‌آید تاثیرگذارند و ما اگر قهرمان هم بشویم همه عوامل تیم و باشگاه در آن سهیم هستند.

او گفت: من در مصاحبه قبلی‌ام گفتم که اگر در یک بازی می‌بازیم، کل تیم و باشگاه ایراد دارد اما آنجایی که تیم موفق بود و همه تعریف می‌کردند هم نباید نقش باشگاه، عوامل برگزاری لیگ و خصوصا شهرداری گرگان را نادیده گرفت. شهردار محترم گرگان شخصا پیگیر شرایط تیم هستند و در جذب این بازیکن آمریکایی جدید هم تاثیرگذار بوده‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان اظهار کرد: ما تا الان یک فصل خوب را پشت سر گذاشته‌ایم و در این بردها همه نقش داشتند، خصوصا شهردار که به این تیم علاقه‌مند است. در بازی قبل از فینال هم اگر بد بودیم، همه بد بودیم و من حرفی خارج از معیارهای درست نزدم. اگر همکاری باشگاه و شهرداری نبود نتایج فعلی هم کسب نمی‌شد. درباره فدراسیون هم منظور من خود فدراسیون نیست و تنها یک شخص خاص در سازمان لیگ بود که برنامه‌ریزی او ایراد داشت و چالش ایجاد کرد. 

بیشتر بخوانید: 
                           مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند

هاشمی درباره واکنش‌های فدراسیون نسبت به صحبت‌های او در چند روز گذشته نیز تصریح کرد: من اگر نقدی نسبت به فدراسیون داشته باشم مستقیما می‌گویم و از کسی ترسی ندارم. اگر مشکلی باشد صادقانه می‌گویم. امیدوارم همه دست به دست هم دهند تا نماینده ایران موفق شود. همه موظفند حمایت کنند. هواداران که عاشق هستند و می‌آیند اما من امیدوارم تهرانی‌ها هم در سالن آزادی برای حمایت از تیم حاضر شوند تا تیم ایران در آسیا موفق شود. 

او تاکید کرد: من به قدری شهامت دارم که اگر مشکلی باشد مستقیم مطرح کنم. حرف اصلی من این است که ایران در آسیا باید حمایت شود. ما اگر نتیجه خوبی گرفتیم نقش باشگاه و شخص خود شهردار اصلا قابل انکار نیست و من منظورم این است که اگر باختیم ایراد از همه ما بود. باشگاه در تلاش است تا مشکلات را برطرف کند و ما یک مقدار مشکلمان با فردی بود که برای لیگ برنامه‌ریزی می‌کرد. خوشبختانه با تلاش‌های باشگاه، بازیکن خارجی دوم ما هم جذب شده و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی حاصل شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • حل مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است