Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان وبلوچستان گفت: اقداماتی که در دانشگاه آزاد برای برگزاری کلاس‌های مجازی صورت می‌گیرد، طلیعه‌ای برای سازگاری و زندگی با ویروس کرونا است .

علی‌زینی‌وند در نشست با مسئولان دانشگاه آزاد زاهدان اظهار داشت: بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت ممکن است هیچ وقت به واکسن قطعی برای مقابله با کرونا نرسیم بنابراین سازگاری و زندگی با این ویروس را باید تمرین کنیم و اقداماتی که در دانشگاه آزاد در حوزه آموزش در فضای مجازی انجام داده است طلیعه‌ای برای زندگی با این ویروس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی ادامه داد: بر اساس وضعیت موجود قطعی است که سال آینده را باید با کرونا سر کنیم و بخش اعظمی از آموزش‌ها مجازی می باشد، لذا باید زیرساخت‌هایی را برای همه گیری آموزش‌ها آماده کنیم. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستانتاکید کرد: برای تامین زیرساخت‌های مورد نیاز باید نیاز سنجی ها به طور دقیق انجام شود و زیرساخت های واحدها و محل‌های تمرکز دانشجویی بررسی و نقاطی که زیرساخت ضعیفی دارند تقویت شود .

زینی‌وندبا اشاره به ظرفیت های دانشگاه آزاد افزود: ظرفیت های این دانشگاه و کادرسازی ها و نیرو سازی برای جلوگیری از خروج سرمایه از کشور از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی به تغییر ساختارهای دانشگاه آزاد به سمت دانشگاههای نسل چهارم تاکید کرد و افزود: اهداف دانشگاه های نسل چهارم به سمت اجتماعی کردن و پیوند دادن دانشگاه با رفاه و اشتغال مردم است که دانشگاه آزاد با امکانات وسیعی که در اختیار دارد می تواند وظایف دانشگاههای نسل چهارم را انجام دهد.

زینی وند استقرار پردیس های دانشگاه آزاد را در اقصا نقاط استان یکی دیگر از ظرفیت های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: ضرورت این امر از نان شب هم واجب‌تر است چرا که هرچه آموزش را تقویت کنیم هزینه های امنیتی ما کمتر می شود.
 
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستلن وبلوچستان در خصوص تبادل دانشجویان خارجی در کشور گفت: دانشجویان خارجی در کشور عین مبلغین فرهنگ ما هستند و مانند یک ایرانی در کشور خودشان  خواهند بود.
 
وی اضافه کرد: برنامه کشورهای دیگر برای دانشجویان خارجی این است که دانشجویانی تربیت می کند که روزی وزیر یا وکیل یا رئیس جمهور شوند و فرهنگ خود را در آن کشور تبلیغ کنند لذا دانشگاه آزاد باید این روند را هدفگذاری کند.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامي آموزش مجازی دانشجویان سيستان و بلوچستان استانی علمی و آموزشی دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، امروز تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بسکتبال به امضای «امیرعباس لشگری» و «جواد داوری» رسید. 

لشگری در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: هم افزایی و افزایش همکاری‌ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون‌های ورزشی در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه‌های مهم مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی است که به جد پیگیری می‌شود.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه به منظور توسعه فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و همچنین برگزاری رویداد‌های مختلف ورزشی از جمله جشنواره ها، همایش ها، کلاس‌های داوری و مربیگری، مسابقه‌ها و المپیاد‌های مرتبط با رشته ورزشی بسکتبال و در راستای ارتقای سطح سلامت و تندرستی جامعه، فراهم ساختن شرایط مناسب برای شناخت و شکوفایی استعداد‌های ورزشی دانشگاه و نیز ایجاد بستر مناسب به منظور توسعه بسکتبال در دانشگاه و کشور منعقد می‌شود.

او همچنین استعدادیابی و نخبه پروری، تلاش برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی و توسعه ورزش دانشگاهی را بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه، نقطه عطف فعالیت‌های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در دوره مدیریت خود طی چهار سال اخیر عنوان کرد.


لشگری با بیان اینکه پارسال در مجموع ۲۳ تیم مردان و بانوان دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ‌های برتر کشور حضور داشتند و تاکنون ۱۰ تیم جام قهرمانی را به دست آورده اند، تصریح کرد: رقابت در لیگ‌های برتر قایقرانی (روئینگ) مردان و بانوان، کاراته مردان و بانوان و شمشیربازی مردان، هنوز به پایان نرسیده است و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این رشته‌ها نیز مصمم به کسب عنوان قهرمانی هستند. 

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با یادآوری اینکه بسکتبال به عنوان رشته مطرح دانشگاهی، از اقبال خوبی نزد دانشجویان برخوردار است، اظهار کرد: با نظر مساعد شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت‌های دکتر محمدمهدی طهرانچی، امسال تیم بسکتبال ۳*۳ دانشگاه پس از چند سال دوری به لیگ برتر برمی گردد و تلاش می‌کنیم بسکتبالیست‌های مستعد دانشگاه در مدرسه‌های سما و واحد‌های آموزشی به عنوان پشتوانه به تیم‌های ملی معرفی شوند.

لشگری همچنین از برگزاری مسابقه‌های کشوری بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در دو بخش مردان و بانوان از ۲۹ اردیبهشت تا ۱۳ خرداد سال جاری به میزبانی واحد کرمانشاه خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به در اختیار داشتن سالن‌های ورزشی مجهز و در راستای توسعه بسکتبال در کشور، از دوازدهم تا چهاردهم اردیبهشت میزبان اردوی انتخابی تیم ملی و استعدادیابی دختران بسکتبالیست کمتر از ۱۲ سال کشور به میزبانی واحد دزفول بود.

در این نشست، رئیس فدراسیون نیز به دو سال عضویت در تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه فضای فرهنگی ورزشی این دانشگاه را به خوبی می‌شناسد، توضیح داد: تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی سال‌ها در لیگ برتر کشور، حضور درخشانی داشت و با حمایت از استعداد‌های نوجوان و جوان و همچنین نخبه پروری، یاریگر فدراسیون بود. 

داوری، انعقاد تفاهم نامه را گامی بلند در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای دانشگاه در رشته بسکتبال و همچنین ایجاد بستر مناسب به منظور رشد این رشته مهیج مدرسه‌ای و دانشگاهی دانست. او با توجه به انعقاد تفاهم نامه، ابراز امیدواری کرد ارتباطات فدراسیون با دانشگاه آزاد اسلامی، گسترده‌تر شود و فعالیت‌های فدراسیون در سطح کشور توسعه یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشجویان آزادی‌خواه حامی غزه را با شرایط ویژه پذیرش می‌کنیم
  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • دانشگاه خودباوری را در جامعه به منصه ظهور برساند
  • دانشگاه با فرهنگ‌سازی در جامعه خودباوری را به منصه ظهور برساند
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • شکوفایی روح، ثمره تربیت معلمان است