Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امیر جعفر پور معاون حمل ونقل وزارت صمت با بیان اینکه فعالیت پیش فروش و فروش فوق العاده که بخش از سوی وزارت صمت در نظر گرفته شده است، گفت: در فروش فوق العاده خودرو  یک تا ۹۰ روز بعد از قرعه کشی و در پیش فروش برای ۹۱ تا ۳۶۵ روز بعد از قرعه کشی امکان تحویل خودرو‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: نوع مراجعات و بررسی‌های صورت گرفته نشان داد اقداماتی از سوی برخی منتخبان مبنی بر واگذاری امتیازات وجود داشته که زمینه ساز حضور دلالان بود.

جعفر پور بیان کرد: این بررسی‌ها نشان داد که هنوز برخی از سوداگری‌ها وجود دارد، در نتیجه شرایط را به گونه‌ای تعیین کردیم که تنها افراد نیازمند واقعی به خودرو بتوانند برنده شوند.

معاون حمل ونقل وزارت صمت افزود: در این مرحله تنها افرادی می‌توانند از این شرایط استفاده کنند که خودرو ندارند. سابقه ثبت نام خودرو  از ۳۶ ماه به ۳۸ ماه  تغییر کرد و و برخودار نبودن خانواده‌ها از پلاک فعال تبدیل به شروط اصلی در قرعه کشی پیش فروش خودرو‌ها شده است.

 او با اشاره به اینکه در مراحل بعدی قرعه کشی برخی از شروط را ساده سازی خواهیم کرد  و کسانی که نیاز به خودرو مجدد در خانواده دارند را انتخاب خواهیم کرد، بیان کرد: به طور قطع متقاضیان باید به این شرایط دقت کنند چراکه در صورت ثبت نام و حذف آنها امکان ثبت نام در مراحل بعدی نخواهد بود.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قرعه کشی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو

امام جمعه قزوین گفت: هر روز رسیدگی به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو با شتاب بیشتری انجام شود تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی بعدازظهر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: در اجرای عدالت اگر به یک پرونده به موقع رسیدگی شود، کار دستگاه قضا راحت و سبک‌تر می‌شود.

وی افزود: بحث ناهنجاری خرید و فروش اتومبیل که در استان ما پیش آمد، ده‌ها هزار پرونده به خاطر همین یک تخلف به وجود آمد، در حالی که دستگاه‌های نظارتی باید به موقع هشدار می‌دادند و به موقع رسیدگی می‌کردند، اگر به همین یک پرونده به موقع رسیدگی می‌شد، شاید این تعداد از پرونده پیش نمی‌آمد که کار دشوار شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه صحبت‌هایش با بیان اینکه چون دستگاه‌های نظارتی کارشان را به موقع انجام ندادند و تأخیر پیش آوردند، باعث شد اکنون چقدر کار سخت شود، گفت: البته می‌بینیم که اقداماتی در استان صورت گرفته و امور در حال پیش‌برد هستند.

عابدینی ادامه داد: باید رسیدگی به این ناهنجاری هر روز شتاب بیشتری پیدا کند تا این‌همه مردمی که گرفتار شده‌اند، نجات پیدا کنند، چرا که موجب بروز اختلافات خانوادگی و فروپاشی خانواده‌ها شده است.

وی یادآور شد: امیدواریم خدا آن‌هایی که این پدیده ناهنجار را برای مردم ایجاد کردند، به زودی با دستان توانمند شما به سزای اعمالشان برساند، آن‌هایی که همکاری و یاری کردند که این خیانت شکل بگیرد و بحران ایجاد شود، به زودی به سزای عملشان خواهند رسید.

کد خبر 748874

دیگر خبرها

  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • رسیدگی قضائی به اخلال ۶۰۰۰ میلیارد ریالی در نظام اقتصادی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • مدیران خودرو 777، تنها نماینده صنعت خودرو ایران در اجلاس ایران و آفریقا
  • مورد عجیب فروش کارت سوخت با ۳۰ میلیون تومان
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • خودروهای مشهور با فروش غافلگیرکننده، از بیتل تا ماتیز و پژو 206 (+عکس)