Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@23:57:06 GMT

آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۵۴۸

آخرین وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت

به گزارش افکارنیوز،

محمود تعرفع مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران ، در تشریح آخرین وضعیت افزایش تعداد سفر‌های درون شهری با اتوبوس از زمان اجرای مجدد طرح ترافیک در پایتخت گفت: پس از اجرای مجدد محدودیت‌های ترافیکی در پایتخت تعداد سفر‌ها با اتوبوس تغییر چندانی نداشت، البته باید اعلام کنم برداشت من این بود که به دلیل شکل و ساعت اجرای این محدودیت‌ها (طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا) عده‌ای از شهروندانی که خواستار استفاده از خودرو شخصی بودند در ساعت جدید اجرای طرح ترافیک با خودرو خود تردد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در تشریح دیگر برنامه‌های این نهاد گفت: جلسه‌های متعددی برای خرید اتوبوس‌ و مینی بوس برگزار کردیم، البته برای مهر ماه به طور حتم چند دستگاه اتوبوس و مینی بوس به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت اضافه می‌شود.

ترفع در پاسخ به این سوال که چه تعداد اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل پایتخت برای مهر ماه اضافه می‌شود؟ گفت: اکنون به دلیل مسائل مالی نمی‌خواهم درباره تعداد آن‌ها صحبت کنم، اما با توجه به فصل فعالیت مدارس و مراکز آموزشی به طور حتم در مهرماه شاهد تزریق اتوبوس و مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که پرداخت وام به رانندگان ناوگان بخش خصوصی اتوبوسرانی به کجا رسید؟ گفت: ما نیز با تاکسیرانی در یک مجموعه برای پرداخت وام به رانندگان رایزنی کردیم و وام ۱ تا ۶ میلیون تومانی نیز به رانندگان بخش خصوصی اتوبوسرانی پرداخت می‌شود.


 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهرداری تهران طرح ترافیک خرید اتوبوس شهرداری تهران طرح ترافیک خرید اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال

حسین زاده گفت: با توجه به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم‌های تراکتور و استقلال از دیدار‌های هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در ساعت ۱۷ امروز شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه به تماشاگران پرشور تبریزی برای مراجعه به ورزشگاه یادگار امام (ره) خدمات ایاب و ذهاب ارائه می‌کند.

وی افزود: چهارراه عباسی، میدان ستارخان (یکه دکان) و میدان جهاد (نصف راه) به عنوان مبادی انتقال تماشاگران به ورزشگاه یادگار امام (ره) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ادامه داد: تماشاگران می‌توانند از ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه از طریق این مبادی با استفاده از اتوبوس‌های شرکت واحد به ورزشگاه مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • ۴۵ درصد ناوگان اتوبوسرانی مشهد فرسوده است
  • (تصاویر) ناوگان جدید اتوبوسرانی تهران
  • ورود اتوبوس‌های نو­ به ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت
  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد