Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@13:55:17 GMT

ریشه نا آرامی‌ها در آمریکا و غرب چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۶۰۲

صراط:

ساده‌اندیشی است که اگر خیزش و قیام بی سابقه مردم آمریکا و همراهی سایر ملل غربی را در قتل جرج فلوید منحصر و محدود ببینیم.

به گزارش فارس این قتل ظالمانه فقط جرقه‌ای بر انبار باروت بی عدالتی است که حکایت از عمق بی هویتی در غرب دارد، چنانچه شاهدیم در لابلای اظهارات چند روز اخیر رجال نسبتا" عاقل غربی هم به این حقیقت اعتراف شده است!

خداوند متعال بعنوان خالق انسان اهدافی متعالی درخلقت دارد و برای نیل به این اهداف مقدس و سعادت بشر، برنامه دقیق و جامعی ارائه کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پروژه هدایت انسان ۱۲۴ هزار پیامبر مبعوث شده اند، این پیامبران الهی بتدریج و متناسب با رشد نبوغ عقلانی بشر آمدند، حوزه هدایت و ماموریت برخی فقط در محدوده خانواده، برخی در محدوده طایفه، برخی در محدوده منطقه‌ای و برخی دیگر در گستره کل عالم بشریت بود، هر کدام از این بزرگواران در مقطع تاریخی خاصی و با شرایط و اقتضائات خاصی برای هدایت و سعادت بشر مجاهدت کردند، محصول مجاهدت این انبیاء بستری برای شریعت الهی فراهم آورد که انبیاء اولوالعزم الهی هدایت را در قالب شریعت بر آن بستر تدوین و مستقر کردند.

به تدریج و با رشد عقلانی بشر، شریعت الهی کامل شد و متناسب با همه نیاز‌های انسان توسعه یافت، و با بعثت پیامبر اسلام (ص) نسخه هدایت و سعادت بشر کامل شد و بوسیله ائمه هُدای علیهم السلام این نسخه ضمانت و از تحریف مصون شد. اما طواغیت زمان همواره از تبعیت شریعت الهی سر باز زدند، بویژه قوم بنی اسرائیل و در مقطع رسالت حضرت موسی (ع) همواره مسیر انحراف را پیمودند و برای کامیابی و پیش برد اهداف شوم خود دست به تحریف شریعت زدند، این داستان غم انگیز در بخشی از پیروان حضرت مسیح (ع) هم تداوم پیدا کرد و تحریف دین برای ادامه انحراف بشر به اوج خود رسید، بگونه‌ای که از تورات واقعی تقریبا" چیزی باقی نمانده است، شاهد و مصداق غیر قابل انکار قصّه تلخ تحریف انجیل هم این است که امروز در دنیای مسیحیت رسما" بیش از ۴ انجیل با محتوای کاملا" متفاوت وجود دارد.

در ادامه‌ی داستان غم انگیز سرکشی طواغیت، بزرگان مسیحیت تحریف شده، و اربابان کلیسا برای ادامه حیات خود و رونق دُکان کلیسا چاره‌ای جز معامله نداشتند و بدین سان با صاحبان قدرت یعنی حاکمان و صاحبان ثروت یعنی فئودال‌ها پیوند خوردند و مثلث زَر و زور و توجیه دینی شکل گرفت و در اصل ثروت فئودال‌ها و زور پادشاهان و توجیه دینی کلیسا، بشریت را بویژه در غرب به بند کشید و این اسارت بیش از ۱۰۰۰ سال به طول انجامید که از این دوران در تاریخ با عنوان قرون وسطی یاد می‌شود.

بشریت در بند مانند امروز قیام کردند و قیامشان هم بحق و بجا بود و زنجیر ِاین مثلث را بدرستی پاره کردند، اما بجای بازگشت به خدا محوری و پذیرش ولایت الهی به دام انسان محوری افتادند.

انسان محوری یا همان اومانیسم در قاب ایسم‌های مختلف قریب به پانصد سال است بشریت بی هویت را درغرب و بخشی از شرق سرگردان کرده و امروز کفگیر همه‌ی ایسم‌ها به ته دیگ خورده باثبت این همه جنایت وخون ریزی وبی عدالتی چنین فرجامی را رقم زده است!

قیام امروز مردم آمریکا و غرب هم ضروری و هم اجتناب ناپذیر است، اما بیم گرفتار شدن بیداری ملت‌ها در دام‌های جدید شیاطین نگرانی مضاعف عُقلای عالم است!
انشاالله عُقلای عالم بویژه اندیشمندان جهان اسلام دراین پیچ تاریخی ایفای نقش کنند و با ارائه الگوی مناسب بشریت را از گمراهی مجدد دردام پرهزینه انحراف مددی برسانند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مردم آمریکا قتل جرج فلوید پیامبران الهی صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • معلمی سنگین‌ترین مسوولیت عالم است
  • اعلام حمایت دانشجویان اردبیلی از جنبش ضدصهیونیستی
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • ائمه معصومین(ع) سرآمدانِ گفت‌وگو بودند/ احساس مسئولیت مسلمانان، نسبت به تمام بشریت
  • ریشه حمایت دانشجویان آمریکایی از غزه
  • عضو پارلمان اروپا: این نهاد ننگ بشریت است
  • 200 روز سکوت در مقابل جنایت صهیونیست‌ها مایه شرمساری بشریت است