Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@14:12:52 GMT

اپلیکیشنی برای اطلاع از هک شدن آیفون

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۷۹۷۴۳

اپلیکیشنی برای اطلاع از هک شدن آیفون

به تازگی اپلیکیشنی عرضه شده که به کاربران امکان می دهد از هک شدن گوشی آیفون خود مطلع شوند. این اپلیکیشن از امکانات و گزینه هایی برای افزایش امنیت گوشی های اپل نیز برخوردار است.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از زد دی نت، برنامه آی وریفای یک اسکنر امنیتی است که از استفاده کاربران از قابلیت های امنیتی مهم گوشی های آیفون مانند فیس آی دی، تاچ آی دی، قفل گوشی و غیره اطمینان کسب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این برنامه دارای یک ابزار اسکن خاص نیز هست که گوشی را برای یافتن هرگونه شرایط امنیتی غیرعادی اسکن می کند و اگر مشکل خاصی در گوشی آیفون وجود داشته باشد، موضوع را به کاربر و مالک گوشی اطلاع می دهد. همچنین برنامه آی وریفای تشخیص می دهد که آیا گوشی به علت مشکلات امنیتی قبلا هک شده است یا خیر.

برنامه آی وریفای به کاربران فهرستی از تغییراتی را که باید در تنظیمات گوشی های آیفون به منظور افزایش امنیت اعمال شود، ارائه می کند. البته این تغییرات اختیاری است و کاربران در صورت عدم تمایل مجبور به اعمال آنها نیستند. یکی دیگر از امکانات جالب این برنامه ارائه پیشنهاداتی به منظور ایمن سازی حساب های کاربری در اپل، فیس بوک، گوگل، اینستگرام، لینکداین و توئیتر است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اپلیکیشن هک آیفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: با توجه به اینکه تهران پایتخت است این تصور وجود دارد که دارای امکانات مورد نیاز می‌باشد اما یکی از استان‌های محروم کشور، استان تهران است.

به گزارش مشرق، «سپهر خلجی» روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در گفت و گو با خبرنگاران به یکی از محرومیت‌های بزرگ در استان تهران اشاره کرد و گفت: یکی از این محرومیت ها موضوع آموزش و پرورش و مدارس قدیمی است؛ باید با نگاهی متوازن و با توجه به همه بخش‌ها، محرومیت‌های تهران مورد توجه واقع قرار گیرد.

خلجی افزود که در دولت با این نگاه، برنامه‌ریزی شکل گرفت تا در کنار سفرهای استانی رئیس جمهور، سفر به استان تهران هم مورد توجه قرار گرفته و حوزه‌های مختلف و زیرساخت‌های استان تهران نیز مورد بازدید قرار بگیرد تا تهران هم به صورت ویژه مورد توجه باشد.

رییس شورای اطلاع‌رسانی دولت گفت: سفرها به استان تهران به دلیل وسعت بالای آن، باید منطقه به منطقه صورت بگیرد و در راستای نیازمندی‌هایی که مردم مناطق مختلف دارند، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم انجام شود.

دیگر خبرها

  • شکایت کاربران از هشدارهای آیفون
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • اختلال آلارم کاربران آیفون را کلافه کرد
  • هشدار اپل به آیفون‌داران: مراقب آتش‌ گرفتن گوشی خود باشید!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)