Web Analytics Made Easy - Statcounter

دنیل ردکلیف می‌خواهد زحمات بدلکاران در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی دیده شود و به این گروه جایزه اسکار تعلق بگیرد.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ایندی‌وایر، «دنیل ردکلیف» هنرپیشه نقش «هری پاتر» به همراه بدلکار سابقش «دیوید هلمز» در پادکستی با عنوان «بدلکاری‌های حیرت‌آور» گفت: این دیوانگی است که اسکار به بدلکاران تعلق نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این پادکست‌ها آن‌ها با بدلکاران مختلف گفت وگو می‌کنند و درباره سکانس‌های مشخص اکشن در فیلم‌ها از آنها سوالاتی را می‌پرسند.

دنیل ردکلیف در مورد پادکست خود توضیحاتی ارائه داد و از آکادمی علوم وهنر سینمایی اسکار درخواست کرد که یک رشته برای بدلکاران به رشته‌های اسکار اضافه کنند تا زحمات این گروه نیز دیده شود. چراکه آن‌ها جان خود را برای آفریدن سکانس‌های هیجان‌انگیز به خطر می‌اندارند.

به عنوان مثال دیوید هولمز در فیلم آخر هری پاتر گردنش شکست و حالا فلج شده است. یا  اُلیویا جکسن که جراحت‌های خطرناکی در دوران فیلمبرداری بخش پایانی «Resident Evil»(ساکنین شیطانی) متحمل شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بدلکار بدلکاران دنیل ردکلیف هری پاتر جی کی رولینگ اسکار جایزه اسکار مجسمه اسکار مرگ ضایع نخاعی فیلم سینما هالیوود دنیل ردکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۷۹۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری

دومین اکران مردمی فیلم سینمایی تمساح خونی با حضور جواد عزتی، عباس جمشیدی فر و شبنم قربانی بازیگران و کامران حجازی تهیه‌کننده فیلم در پردیس سینمایی اکومال کرج و در جمع مردم مهمان‌نواز این شهر برگزار شد. در ایم میان ژست جالب جواد عزتی مقابل بازیگر زن مورد توجه قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی دقیق و باورنکردنی دنیل استوریج از اتفاقات جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید + عکس
  • وینیسیوس جونیور: رئال مادرید به جایی جز فینال لیگ قهرمانان اروپا تعلق ندارد
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری