Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@06:42:06 GMT

بیش از ۱۰۰ معترض در جریان اعتراضات لندن بازداشت شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۱۶۹

بیش از ۱۰۰ معترض در جریان اعتراضات لندن بازداشت شدند

پلیس اسکاتلندیارد از بازداشت بیش از ۱۰۰ معترض در جریان اعتراضات روز شنبه در لندن با اتهاماتی از جمله بی‌نظمی خشونت‌بار، حمله به ماموران و حمل سلاح خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس متروپولیتن لندن در پیامی توییتری اعلام کرد: تا ساعت ۲۱ روز شنبه به وقت لندن بیش از ۱۰۰ معترض حین اعتراضات با اتهاماتی از جمله نقض صلح، بی‌نظمی خشونت‌بار، حمله به افسران، حمل سلاح، حمل داروهای غیرمجاز، مستی و بی‌نظمی بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهای بزرگ بریتانیا در پی اعتراضات مردمی در ایالات متحده آمریکا به مرگ سیاه‌پوستی به نام جورج فلوید که حین بازداشت با خشونت بی‌حد پلیسی سفیدپوست کشته شد، شاهد اعتراضات است. معترضان انگلیسی با تخریب مجسمه چهره‌های تاریخی که به گفته آن‌ها در میراث استعماری و نژادپرستی کشورشان نقش داشتند، پلیس را درگیر کردند.

جنبش «زندگی سیاه‌پوستان مهم است» روز شنبه اعتراضاتی را در لندن برنامه‌ریزی کرد که چهارمین مورد می‌شد اما پس از آنکه حامیان انجمن‌های فوتبال گفتند که برای حفاظت از مجسمه‌ها و افسران پلیس در پایتخت تجمع می‌کنند، این مراسم لغو شد. این فوتبال‌دوستان به خیابان‌های لندن آمدند؛ همینطور رادیکال‌های جناح راستگرا و معترضان جنبش زندگی سیاه‌پوستان مهم است. البته تعداد معترضان چندان زیاد نبود. درگیری‌ها با پلیس حتی پس از پایان تجمع اعتراضی حامیان سیاه‌پوستان ادامه داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لندن اعتراضات در آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد

ماموران پلیس پایتخت فردی را با زنجیر به مسافران یک اتوبوس در تهران حمله‌ کرده بود، بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، فروردین ماه امسال ویدیویی از کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس در فضای مجازی منتشر شد و درپی آن نیز تیمی ویژه از ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم در یک دستگاه اتوبوس درون شهری در محدوده خیابان دماوند مرتکب این اقدام مجرمانه شده است.

در جریان تحقیقات ماموران عامل این اقدام مورد شناسایی قرار گرفت و پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام و متهم مربوطه در عملیاتی پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

پلیس تهران اعلام کرده که جزئیات بیشتر از این پرونده را به زودی اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • نحوه عجیب بازداشت دانشجوی معترض توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا
  • بازداشت دانشجوی معترض به شیوه ای عجیب توسط پلیس آمریکا + فیلم
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • نبرد آمریکا با شعارهای آمریکایی
  • خشونت نظامیان آمریکایی در مقابل دانشجویان + عکس و فیلم
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به رفتار خشونت‌آمیز پلیس آمریکا علیه دانشجویان