Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه سراوان با داشتن باندی کاملا استاندارد تا هفته دولت به بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی در مورد آب آشامیدنی چابهار بیان کرد: هم‌اینک ۴۸.۵ درصد برخورداری آب در این شهرستان وجود دارد و تا پایان سال به میانگین کشوری در این منطقه خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی و مسکن، دولت اعتبارات خوبی برای این استان در نظر گرفته است تصریح کرد: سه هزار میلیارد تومان اعتبار تنها بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن در این منطقه هزینه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: براثر آمار رسمی ۳.۵ درصد نرخ بیکاری سیستان و بلوچستان کاهش پیدا کرده که با توجه به بارندگی‌های اخیر و رونق کشاورزی و دامداری این میزان بیشتر نیز خواهد بود.

موهبتی اظهارداشت: بستر سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم شده و کارهای خوبی در این استان در حال انجام است.

وی بیان کرد: سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷، ۳۴ درصد رشد صادرات از سیستان و بلوچستان به سایر کشورها را داشته‌ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و مدیران این استان در جهت تشریح کارهای انجام شده در این منطقه و القای حس امید در میان جامعه تلاش کنند.

وی در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت انرژی در این استان مطلوب نیست و نیاز است همگان به ویژه مراکز اداری بیش‌ازپیش به این مورد توجه کرده و صرفه جویی کنند.

اختصاص بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به سیستان و بلوچستان 

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان نیز گفت: بیش‌از ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب به این استان اختصاص یافت.

مهرداد عرب اول با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان این اعتبار توزیع شده است بیان کرد: ۴۱۲ میلیارد تومان در حوزه ردیف استانی، ۱۷۰ میلیارد تومان سه درصد نفت و گاز، ۶۱۲ میلیارد تومان متوازن، چهار میلیارد و ۳۰۰ بازارچه های مرزی و ۱۴ میلیارد تومان راه روستایی سیستان و بلوچستان بوده است.

وی تصریح کرد: بقیه اعتبارات تملک بر اساس جدول ۱۰ بر یک در نشست آینده شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان تصویب خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۶۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای مربوط به حقوق و دستمزد در این نشست تصویب شد.

وی اظهار داشت: اتمام مطالعات آمایش سرزمینی سیستان و بلوچستان یکی از اتفاق‌های مبارک در حوزه توسعه این استان است که به درستی انجام شد.

عرب گفت: طبق آخرین اطلاعات کسب شده از خزانه، سال گذشته ۸۵ درصد اعتبارات سیستان و بلوچستان جذب شده است. 

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان گاز رسانی اعتبارات احمدعلی موهبتی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان گاز رسانی اعتبارات سیستان و بلوچستان گاز رسانی اعتبارات میلیارد تومان اعتبار سیستان و بلوچستان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ با اعتبار بالغ بر دو هزار و ۶۸۹ میلیارد تومان در چهار سال اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، عطاءاله اکبری در بازدید تعدادی از معتمدین و ریش سفیدان استان سیستان و بلوچستان از پروژه‌های ساخت بزرگراه در محورهای شمال سیستان و بلوچستان از ساخت بیش از 250 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی به همراه چهار پل بزرگ نهراب، شیله، ماشکید و افضل آباد با اعتبار افزون بر2689 میلیارد تومان در چهار سال اخیر در استان خبر داد.

مدیرکل راه و شهرسازی شمال استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال‌های اخیر دولت با درکی عمیق از مناطق محروم، توسعه زیرساخت‌های راه را در اولویت قرار داده طوری که توانستیم با حمایت مسئولان استانی با بهره‌گیری مناسب از این فرصت طلایی و با کارکرد و رویکردی امیدبخش و کارشناسانه هم راستا با خط مشی و اصول راهبردی دولت اقدام به تدوین برنامه‌ها و تلاش مضاعف برای خروج از محرومیت تاریخی و رفع مشکلات انباشت شده از گذشته در این حوزه کنیم.

وی تاکید کرد: در این راستا علاوه بر بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور در سال جاری عملیات ساخت 150 کیلومتر بزرگراه و راه اصلی را آغاز کرده که در تلاش است با هدف‌گذاری رقم اعتباری بیش از دو هزار و 782 میلیارد تومان 80 کیلومتر آن را تا پایان سال افتتاح کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پروژه بزرگراه زابل-زاهدان پس از 18 سال با تلاش جهادی دولت مردمی به اتمام می‌رسد.

اکبری با یادآوری اینکه یکی از افتخارات دولت تقویت زیرساخت‌های حمل و نقل در سیستان و بلوچستان بوده، تصریح کرد: بزرگراه یکی از مسائل مهم و اساسی و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت جنوب شرق کشور و زندگی مردم برای جابه‌جایی مسافر و بار در حوزه داخلی و خارجی بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران