Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-02@14:04:12 GMT

شروط انجام جراحی‌های زیبایی در شرایط کرونا

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۴۲۵

شروط انجام جراحی‌های زیبایی در شرایط کرونا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، دکتر حمیدرضا فتحی - فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مورد انجام جراحی‌های زیبایی در شرایط کرونایی کشور اظهار داشت: از ۱۷ اردیبهشت سال جاری بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت و بر اساس کاهش شیب ابتلا به کرونا در کشور انجام جراحی‌های زیبایی در کشور بلامانع است ولی پروتکل هایی در این زمینه در نظر گرفته شده که اجرای دقیق آن بسیار حائز اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره شروط انجام جراحی‌های زیبایی افزود: بر اساس این پروتکل، افراد دارای نقص سیستم ایمنی، سن بالای ۶۰ سال و کمتر از ۱۰ سال و افرادی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند و یا اینکه در ارتباط با فرد مبتلا به کرونا بوده‌اند و تست کرونای آنها مثبت یا مشکوک باشد، جراحی زیبایی نباید برای آنها انجام شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در صورتی که پروتکل های بهداشتی جهت انجام جراحی‌های زیبایی کاملاً رعایت شود، جراحی زیبایی مطلقاً خطری برای فرد مورد نظر نخواهد داشت، البته باید در نظر گرفت که جراحی‌های زیبایی سنگین در شرایط کنونی بهتر است انجام نشود.
فتحی در پاسخ به این پرسش که آیا جراحی بینی جزو جراحی‌های پیچیده زیبایی محسوب می‌شود؟ گفت: خیر. جراحی بینی جراحی سنگین زیبایی نیست و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام این جراحی بلامانع است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی جراحی زیبایی در کرونا انجام جراحی های زیبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری
  • سوسک شب رو به این زیبایی! (عکس)
  • انجام عمل جراحی تعبیه کاتتر صفاقی به روش لاپاراسکوپی در سنندج
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود