Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:15:58 GMT

ملی‌پوش فوتبال زنان: فدراسیون تیم ملی را رها کرده است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۴۶۲

ملی‌پوش فوتبال زنان: فدراسیون تیم ملی را رها کرده است

«زهرا خواجوی» دروازه‌بان تیم وچان کردستان و عضو تیم ملی فوتبال زنان است که با بسته نگه داشتن دروازه خود در ۱۱ دیدار لیگ برتر رکورد «پیام نیازمند» دروازه‌بان سپاهان را شکست و توانست دروازه خود را در ٩٥۳ دقیقه بسته نگه دارد.

خواجوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: متاسفانه از سال گذشته پس از بازگشت از دور دوم انتخابی المپیک قطر و صعود نکردن به المپیک، تیم ملی برنامه دیگری نداشت و نمی‌دانیم تیم ملی فوتبال زنان اکنون چه وضعیتی دارد و همه بلاتکلیف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوش فوتبال زنان اضافه کرد: گرچه فدراسیون نسبت به سال‌های اخیر حمایت‌های خوبی داشته، اما اگر بخواهیم تا فوتبال زنان در جهان زبانزد شود و حرفی برای گفتن داشته باشد باید از آن حمایت کنیم.  تیم ملی فوتبال زنان کشورهایی چون ژاپن و چین ویترین جهانی آنان هستند و هیچگاه همچون ایران این تیم را بدون اردو و دیدار تدارکاتی آن هم به مدت یکسال رها نمی‌کنند. با این شرایط نباید از بازیکن و مربی انتظار داشته باشند تا مقامی در سطح آسیایی و جهانی کسب کنیم.

او در خصوص وضعیت لیگ فوتبال زنان خاطر نشان کرد: متاسفانه تکلیف لیگ زنان مشخص نیست و در وضعیت بدی قرار گرفته‌ایم. چهار ماه از تعطیلی لیگ زنان می‌گذرد و خبری از تصمیم قطعی سازمان لیگ شنیده نمی‌شود. در حالی که تکلیف لیگ ۲ مردان مشخص شده است و وضعیت لیگ زنان هنوز معلق مانده است.

دروازه‌بان وچان کردستان ادامه داد: گمانه‌زنی‌هایی هم وجود دارد که لیگ تعطیل می‌شود اما این موضوع را به صورت رسمی اعلام نمی‌کنند. هر فوتبالیست یا سرمربی نیاز دارد تا برای آینده خود برنامه‌ریزی کند. برخی هم شغلی جز فوتبال ندارند و باید بدانیم که در چه زمانی لیگ بعدی برگزار می‌شود تا تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: اکنون از چند باشگاه برای حضور در فصل بعد لیگ برتر فوتبال زنان پیشنهاد دارم اما چون اینک در اختیار باشگاه کردستان هستم، حرفه‌ای نیست تا با باشگاه دیگر مذاکره کنم. اگر این وضعیت ادامه یابد بازیکنان در بلاتکلیفی می‌مانند.

خواجوی یادآور شد: از زمان تعطیلی لیگ تمرینی نداشتم و در خانه تمرین می‌کردم. استرس زیادی برای نداشتن آمادگی جسمانی داشتم. با کاهش بحران کرونا تمرینات را به صورت انفرادی شروع کردم اما دروازه‌بانی چیزی است که باید با تیم یا مربی دروازه‌بانان تمرین کرد.  

وی در پاسخ به این پرسش که باشگاه مبلغ کل قرارداد شما را پرداخت کرد، گفت: باشگاه وچان کردستان ۸۰ درصد مطالبات ما را پرداخت کرده است.

برچسب‌ها فوتبال زنان تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال زنان تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال فوتبال زنان تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال زنان لیگ برتر فوتبال تیم ملی فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه تراکتور را به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن و همچنین نقض اصول کلی رفتار، به پرداخت ۲۰۰ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد.

منبع: فدراسیون فوتبال

دیگر خبرها

  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • دعوت از ۲۶ بازیکن به اردوی تیم ملی زنان
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال