Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-27@15:00:22 GMT

«ومهان» با سود 1051 ريالی به مجمع می رود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۰۸۳۷

«ومهان» در سال گذشته رشد مطلوبی در درآمدزایی و سودآوری رقم زد.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «گروه توسعه ملی مهر آیندگان» با تأخیر فراوان گزارش عملکرد خود در سال 98 را منتشر کرد.

 

بر اساس صورت های مالی دوره 12 ماهه منتهی به اسفند 98، این شرکت 10 هزار و 508 میلیارد ريال سود خالص معادل 1051 ريال سود به ازای هر سهم محقق کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این میزان سود حاکی از رشد 20 درصدی است. هیئت مدیره شرکت در نظر دارد 10 درصد از این رقم را در مجمع عمومی عادی سالیانه بین سهامداران خود تقسیم کند.

 

این شرکت سرمایه گذار با رشد 44 درصدی، 4 هزار و 409 میلیارد ريال درآمد سود سهام شناسایی کرد و از فروش سرمایه گذاری ها 5 هزار و 463 میلیارد ريال سود شناسایی کرد؛ در سال 97 سود فروش سرمایه گذاری ها 4 هزار و 768 میلیارد ريال بود.

 

به این ترتیب، کل درآمدهای عملیاتی شرکت در سال 98 افزایش 20 درصدی را تجربه کرد.

 

«ومهان» طی سال 98 بر حجم سرمایه گذاری های خود در بورس افزود و بهای تمام شده این پرتفو را به 26 هزار و 511 میلیارد ريال رساند. لازم به ذکر است که ارزش بازار پرتفوی بورسی در پایان سال 98 بالغ بر 96 هزار و 343 میلیارد ريال بود.

 

«کگل»، «شپنا» و «وغدیر» بیشترین سهم را در سبد سهام بورسی دارند.

 

این شرکت بیش از 3 هزار و 353 میلیارد ريال در شرکت های غیربورسی سرمایه گذاری کرده است.

 

تمرکز «ومهان» بیش از هر صنعتی بر صنایع تجارت عمده فروشی و کانی های غیرفلزی معطوف شده است.

 

این شرکت در طی سال 98 بیش از 20 هزار و 560 میلیارد ريال سهم از بازار سهام خریداری کرد و در مقابل، 20 هزار و 990 میلیارد ريال سهم به فروش رساند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجمع سالانه سود سهام تاپ پول نیوز سرمایه گذاری میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان بیش از ۴۹۳ هزار مشترک است که در حال حاضر ۶۶۵ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.

وی با بیان اینکه ۴۶۰ کیلومتر شبکه‌گذاری گاز در سال گذشته انجام شد و هم اکنون هشت هزار و ۳۷۴ کیلومتر شبکه‌گذاری در استان وجود دارد، عنوان کرد: بیش از ۱۶ هزار و ۹۰۰ مشترک سال گذشته در شبکه گازرسانی قرار گرفتند که معادل ۱۱ درصد کل سنوات قبل از این دولت بود.

حجتی پور اضافه کرد: گازکشی به ۲۰۶ واحد صنعتی استان قزوین در سال گذشته نیز با هدف تامین انرژِی تولیدی سبب شد تا شمار مشترکین صنعتی استان به چهار هزار و ۳۰ واحد برسد.

به گفته این مسئول، گاز مصرفی استان در سال گذشته حدود پنج میلیارد متر مکعب بود که از این مقدار سهم نیروگاه شهید رجایی ۲ میلیارد و ۶۸ هزار متر مکعب است.

وی بیان کرد: طبق مصوبه ابلاغی ریاست جهوری در سال گذشته برای لوله‌کشی رایگان گاز منزل حدود ۴۶۰ مددجو با صرف حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار اقدام شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین، از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون بیش از یک هزار و ۱۵۰ اشتراک پذیری رایگان برای مددجویان نهاد‌های حمایتی صورت گرفته که تعداد مددجویان خدمت گرفته از مجموعه را به بیش از ۶ هزار ۹۰۰ نفر می‌رساند.

حجتی پور همچنین اضافه کرد: در سال گذشته ۴۵۲ واحد موتورخانه با ۱۴۲ میلیارد ریال اعتبار نیز در سطح استان بهینه‌سازی شده که یکی از دستاورد‌های مهم در حوزه مصرف بهینه انرژی محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: گازرسانی به شهرک نودهک با بیش از ۹۵ میلیارد ریال، شهرک عظیمیه بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال، شهرک صنعتی کوهین و اجرای خطوط تقویتی ۲۰ اینچ البرز و قزوین به ترتیب و بیش از ۳۲۰ میلیارد ریال اعتبار از مهم‌ترین اقدامات شرکت گاز استان در سال گذشته بود.

حجتی پور همچنین طرح‌های طراحی و ساخت دستگاه عیب‌یاب پوشش pcmx، طراحی و ساخت کنتور بر پایه نوسانگر سیالی، پروژه تجاری‌سازی نشت‌یابی با پهپاد، پروژه مطالعه و بررسی تکنولوژی نوین صنعت گاز، تجاری سازی ۲۲ محصول فیلتر ترکیبی المنتی - سیکلونی و دستگاه تشخیص محل گرفتگی لوله و بررسی و مطالعه تکنولوژی‌های نوین صنعت گاز را از جمله طرح‌های پژوهشی صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین اضافه کرد: سه پروژه پژوهشی سنتز پوشش شفاف عایق - شبیه‌سازی کنتور بر پایه نوسانگر سیالی و یک مورد پایان نامه دکتری سنتز ترکیبات آلی از ضایعات پلاستیکی نیز در سال گذشته با نتایج عالی خاتمه یافت و نتایج آن هم‌اکنون مورد استفاده کارشناسان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی