Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان گفت: فرودگاه سراوان با داشتن باندی کاملا استاندارد تا هفته دولت به بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

او  در مورد آب آشامیدنی چابهار بیان کرد: هم‌اینک ۴۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد برخورداری آب در این شهرستان وجود دارد و تا پایان سال به میانگین کشوری در این منطقه خواهیم رسید.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در حوزه جهاد کشاورزی و مسکن، دولت اعتبارات خوبی برای این استان در نظر گرفته است تصریح کرد: سه هزار میلیارد تومان اعتبار تنها بنیاد مسکن در حوزه ساخت مسکن در این منطقه هزینه می‌کند.

او خاطرنشان کرد: براثر آمار رسمی ۳.۵ درصد نرخ بیکاری سیستان و بلوچستان کاهش پیدا کرده که با توجه به بارندگی‌های اخیر و رونق کشاورزی و دامداری این میزان بیشتر نیز خواهد بود.

موهبتی اظهارداشت: بستر سرمایه‌گذاری در سیستان و بلوچستان فراهم شده و کارهای خوبی در این استان در حال انجام است.

او  بیان کرد: سال ۹۸ به نسبت سال ۹۷، ۳۴ درصد رشد صادرات از سیستان و بلوچستان به سایر کشورها را داشته‌ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها و مدیران این استان در جهت تشریح کارهای انجام شده در این منطقه و القای حس امید در میان جامعه تلاش کنند.

او  در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات سیستان و بلوچستان گفت: وضعیت انرژی در این استان مطلوب نیست و نیاز است همگان به ویژه مراکز اداری بیش‌ازپیش به این مورد توجه کرده و صرفه جویی کنند.

اختصاص بیش‌از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار به سیستان و بلوچستان

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان نیز گفت: بیش‌از ۲ هزار و ۵۵ میلیارد تومان اعتبار مصوب به این استان اختصاص یافت.

مهرداد عرب اول با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان این اعتبار توزیع شده است بیان کرد: ۴۱۲ میلیارد تومان در حوزه ردیف استانی، ۱۷۰ میلیارد تومان سه درصد نفت و گاز، ۶۱۲ میلیارد تومان متوازن، چهار میلیارد و ۳۰۰ بازارچه های مرزی و ۱۴ میلیارد تومان راه روستایی سیستان و بلوچستان بوده است.

او  تصریح کرد: بقیه اعتبارات تملک بر اساس جدول ۱۰ بر یک در نشست آینده شورای برنامه ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان تصویب خواهد شد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: همچنین ۴۶۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه‌ای مربوط به حقوق و دستمزد در این نشست تصویب شد.

او  اظهار داشت: اتمام مطالعات آمایش سرزمینی سیستان و بلوچستان یکی از اتفاق‌های مبارک در حوزه توسعه این استان است که به درستی انجام شد.

عرب گفت: طبق آخرین اطلاعات کسب شده از خزانه، سال گذشته ۸۵ درصد اعتبارات سیستان و بلوچستان جذب شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان برنامه ریزی و بودجه گازرسانی شهری میلیارد تومان اعتبار سیستان و بلوچستان برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • بازدید استاندار از اراضی ده هکتاری واقع در پهنه شمالی شهر زاهدان (شهرک شهریار)
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز