Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المعلومه، شبکه انگلیسی بی بی سی در گزارشی به عدم جدیت ائتلاف آمریکا و نیروهای کُرد سوریه تحت حمایت آمریکا موسوم به قسد در خصوص دفع حملات عناصر داعش اذعان کرد.

در گزارش این شبکه آمده است که حضور عناصر داعش در دیر الزور و مناطق همجوار آن طی ماههای گذشته شدت گرفته و این عناصر خود را برای اجرای عملیات تروریستی آماده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این گزارش آمده است: طی دوره گذشته حملات خونباری با استفاده از سلاح های سبک و مواد منفجره بدون واکنش نیروهای کُرد سوریه دموکرات در این منطقه رخ داد.

یکی از چهره های محلی برجسته در شهر البوکمال واقع در نزدیکی مرزهای سوریه و عراق در گفتگو با بی بی سی اعلام کرد: نیروهای قسد و ائتلاف آمریکا تنها به محافظت از چاههای نفتی توجه داشته و اهمیتی به جان شهروندان سوری و یا امنیت آنها نمی دهند.

وی افزود: کشتار باعث به وجود آمدن آشوب می شود و این هرج و مرج روند کنترل بر چاههای نفت از سوی قسد و ائتلاف آمریکا را آسان تر می کند.

کد خبر 4948833 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ایالات متحده آمریکا بی بی سی ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه نژادپرستی جورج فلوید افغانستان سوریه عربستان سعودی لیبی ائتلاف آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • حملات سنگین روسیه به 4 نیروگاه حرارتی اوکراین
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند