Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا حقایق پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هزینه سالانه ارایه خدمات درمانی به جامعه هدف بنیاد در استان قزوین را ۹ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با توجه به تعامل و همکاری مدیریت درمان استان تا حدود زیادی مشکلات درمانی ایثارگران استان قزوین مرتفع شده است.

این مسوول یادآور شد: هم اکنون هشت هزار نفر از جامعه ایثارگران قزوینی زیرپوشش بیمه پایه و ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر از این قشر معظم جامعه زیر پوشش بیمه تکمیلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بنیاد شهید قزوین با بیش از۲۰۰ مرکز درمانی شامل آزمایشگاه و رادیولوژی، داروخانه، درمانگاه و مطب‌های شبانه‌روزی، متخصصین، دندانپزشکی، سایر مراکز پاراکلینیک و شبکه اورژانس درمانی با هدف ارایه‌ خدمات بهداشت و درمان به جامعه ایثارگران قرارداد منعقد کرده است.

حقایق پور تصریح کرد: جامعه ایثارگران اعم از جانبازان و خانواده‌های آنها، همسران، فرزندان و والدین شهدای استان قزوین می‌توانند با مراجعه روزانه و شبانه‌ به مراکز پزشکی طرف قرارداد بنیاد استان، خدمات مورد نیاز خود را در حوزه‌ی درمان و بهداشت دریافت کنند.

این مسوول با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت خانواده شهدا و ایثارگران افزود: پایش سلامت از جمله طرح‌های بنیاد است که پزشکان ضمن مراجعه به منزل جامعه هدف، وضعیت سلامتی آنها را رصد کرده و خدمات مورد نیاز بهداشتی و درمانی را به آنها ارائه می‌دهند.

حقایق‌پور افزود: والدین شهدا، همسران شهدا و جانبازان نخاعی، شیمیایی، اعصاب و روان و ویژه با هدف حفظ و ارتقای سطح سلامت جامعه هدف زیر پوشش این طرح هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان  اجرای طرح پایش سلامت را از رویکردهای اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران دانست و ادامه داد: اجرای این طرح با هدف افزایش سطح درمان و بهداشت، کاهش هزینه‌های درمانی جامعه هدف، تشخیص زود هنگام بیماری‌ها، پیشگیری از هزینه‌های درمان، کمک به بهبود سلامت و کاهش مشکلات و دغدغه‌های درمانی جامعه ایثارگران انجام می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین بیان کرد: استان قزوین ۲ هزار و ۹۰۸ شهید، ۷ هزار و ۲۵۷ جانباز و ۶۶۵ آزاده دارد که این آمار ۱.۲ درصد جمعیت ایثارگری کشور را تشکیل می‌دهد.

حقایق پور با اشاره به اینکه بنیاد استان قزوین بیش از ۴۳ هزار ایثارگر را تحت پوشش خود دارد، گفت: مسئولان بنیاد خدمات حمایتی و خدماتی را به این افراد ارایه می‌دهند هر چند که در برابر رشادت‌های و ایثارگری‌های آنها بسیار ناچیز است.

حقایق‌پور به مشکلات ایثارگران در حوزه درمان اشاره کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکارهای قانونی در جهت رفع این مشکل اقدامات لازم انجام شود تا این قشر با کمترین مشکل خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

استان قزوین دارای سه هزار شهید و هفت هزار جانباز است.

برچسب‌ها بیمه سلامت استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیمه سلامت استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه سلامت استان قزوین بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران جامعه ایثارگران استان قزوین حقایق پور جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان