Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، علیرضا آشناگر روز شنبه در حاشیه‌ جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور ویدئو کنفرانسی، دکتر روحانی، رئیس‌ جمهوری برگزار شد، در سالن کوثر استانداری افزود: اکنون شهرستان‌های شاهرود و میامی از نظر شیوع کرونا ویروس در وضعیت سفید قرار دارند و مابقی شهرستان‌های استان در وضعیت زرد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به رفع برخی محدودیت‌ها که از ماه‌های قبل باهدف مقابله با کرونا ویروس در کشور و استان سمنان وضع شد، ادامه داد: تالارهای پذیرایی به زودی می‌توانند در مناطق زرد و سفید کشور و استان با پذیرش ۵۰ درصد از ظرفیت، فعالیت خود را از سر بگیرند.
استاندار سمنان اضافه کرد: همچنین فعالیت کتابخانه‌های عمومی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مناطق زرد و سفید از نظر شیوع کرونا ویروس، محدودیتی ندارد.
آشناگر با اشاره به بازگشایی نمایشگاه‌های تخصصی در استان سمنان، گفت: این نمایشگاه‌ها هم طبق شرایط و ضوابط مذکور و با حضور افراد دارای تخصص و بدون حضور عموم مردم برگزار خواهد شد.
استاندار سمنان تصریح کرد: وضعیت سمنان به نسبت دیگر استان‌های کشور از نظر مقابله با کرونا ویروس باثبات‌تر است و تاکنون برای‌ کنترل این ویروس اقدام های خوبی با تلاش استانداری ، دانشگاه های علوم‌پزشکی و دستگاه های اجرایی استان سمنان انجام شده است.
وی ادامه داد: در این جلسه رئیس جمهوری بر افزایش وحدت و هماهنگی سران قوا برای مقابله با کرونا ویروس و تامین سلامتی مردم تاکید کردند.
استاندار سمنان افزود: قرار شد اختیارهایی به مسئولان ارشد، استان‌هایی که تعدادی از شهرستان‌های آن به دلیل افزایش شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دازد، اعطا شود و در این ارتباط در جلسه بعدی تصمیم گیری‌می شود.

46

کد خبر 1399092

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان سمنان مقابله با کرونا کرونا ویروس استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️ در بخش اتاق خبر صداوسیمای مرکز سمنان، تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
شما هم استانی‌های عزیز می‌توانید از سوژه ها، مشکلات و اتفاق‌های مهمی که در شهر و روستای شما رخ می‌دهد، تصویر بگیرید و به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۶۹۷ ارسال کنید.
این تصاویر در قالب بخش شهروند خبرنگار با نام شما در بخش خبری، سایت و کانال خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان منتشر می‌شود.
مشکلاتی که از طریق شهروند خبرنگار به اطلاع ما برسد در فهرست برنامه اتاق خبر قرار گرفته و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • پیگیری وضعیت بیمه کارگران و تاکسی داران در سمنان
  • آخرین وضعیت شیوع سرخک در کشور/ بیشترین آمار در ۴ استان