Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه وزارت فرهنگ در زمینه تشویق جوانان به ازدواج برنامه‌ای نداشته، گفت: این وزارتخانه در حمایت از نهاد خانواده منفعل عمل کرده است.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر قادری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی، پس از گزارشی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن مطرح کرد، اظهار داشت: انتظار داشتیم وزیر شاخص‌هایی را اعلام کند که نشان دهنده وضعیت فرهنگ باشد، اما متاسفانه کلی گویی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از نهاد خانواده و تشویق جوانان به ازدواج متاسفانه منفعلانه عمل کرده و هیچ سیاست تشویقی نداشته است.

وی با انتقاد از عملکرد وزارت فرهنگ در حوزه فضای مجازی اظهار کرد: چه کسی باید کاستی‌ها را پرکند و با توجه به امکاناتی که در فضای مجازی مهیا شده وزارت فرهنگ برای پر کردن خلاء‌های قانونی اقدامی نکرده است.

قادری ادامه داد: کانون‌های مساجد باید مورد حمایت قرار گیرند، زیرا می‌توانند جوانان را جذب کنند، اما دولت در این زمینه حمایتی انجام نمی‌دهد.

این نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی افزود: وضعیت نسبی ما با توجه به اینکه ام القرای جهان اسلام هستیم بحث فیلم و سریال و کار‌های فرهنگی و هنری است، اما وزارت فرهنگ و ارشاد نتوانسته در این زمینه درآمدی داشته باشد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه حمایت از رسانه‌های سالم، افزود: متاسفانه وزارت ارشاد از این رسانه‌ها حمایت نکرده است.

قادری گفت: وزارت ارشاد برای بیمه خبرنگاران برنامه‌ای نداشته در حالی که باید از این قشر حمایت می‌کرد، زیرا آن‌ها پاسداران حریم شفافیت هستند.

همچنین نماینده مردم شیراز در مجلس خواستار رفع مشکلات کتابداران شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جعفر قادری نشست علنی مجلس مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی نماینده مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور معروف به عیسی بخشی از بزرگان عرصه موسیقی را تسلیت گفت.   در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است:   «بسم الله الرحمن الرحیم   در نهایت تأسف و تأثر خبر درگذشت زنده یاد از بزرگان موسیقی در خراسان شمالی را دریافت نمودم.   شادروان حاج عیسی قلی پور که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پرونده داشت، سینه‌اش لبریز از روایات، حکایات و اشعاری بود که زلالی مذهب، عشق، عرفان، حماسه و احساس را تجلی می‌بخشید.   دیدار با این هنرمند فقید و شنیدن هنر روح بخش او از به یادماندنی ترین خاطرات اینجانب در سفر به خراسان شمالی است.   اینجانب ضمن نکوداشت نام و یاد این هنرمند فقید، ضایعه درگذشت ایشان را به جامعه هنری ایران اسلامی، هنرمندان خراسان شمالی، خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای او از درگاه خداوند رحمان مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی