Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حمید رضا غلامی مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز اظهارداشت: این احکام در اراضی کشاورزی شهرستان الیگودرز مطابق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی مصوب ۱۳۸۵ و در راستای اجرای احکام قطعی قضایی قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی تعداد ۱۰ مورد احکام قطعی اصداری از شعبات کیفری دادگستری معوق سال‌های گذشته و همچنین مطابق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون فوق الذکر تعداد سه مورد ساخت و ساز غیرمجاز در روستا‌های اسماهور سفلی و کزنار با حضور عوامل اجرایی نظارتی و ضابطین قضایی و با رعایت ضوابط و مقررات عملیات قلع و قمع اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: هرگونه ساخت و ساز بدون اخذ مجوز در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و با متخلفان تغییر کاربری‌های غیر مجاز براساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی برخورد قانونی خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی الیگودرز  اظهار داشت: از کشاورزان درخواست می‌شود قبل از هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی نسبت به اخذ مجوز تغییر کاربری از اداره امور اراضی اقدام نمایند.

الیگودرز در شرق لرستان واقع شده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی ساخت و ساز غیرمجاز تخریب ساخت و ساز ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود گودرزی بیان کرد: در راستای اجرای قانون توسط شهرداری، جایگاه‌های غیرمجاز و غیربهداشتی عرضه و کشتار دام در شهر گلسار، علیرغم تذکرات متعدد کتبی و شفاهی به عرضه کنندگان غیرمجاز دام و بی‌توجهی این افراد، با دستور مقام قضائی تخریب شد.

وی با بیان اینکه این امر در راستای صیانت از حقوق شهروندی و جلوگیری از خطر ابتلاء به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و زیبا سازی مبلمان شهری انجام شد، افزود: در سال گذشته با تشکیل کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ در شهرداری جمع آوری این جایگاه‌ها که موجب مخدوش شدن چهره شهر و ایجاد مزاحمت برای شهروندان شده بود، در دستور کار این کمیسیون قرار گرفت.

بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری صراحتاً اذعان کند، جلوگیری از ایجاد و تأسیس مراکزی که به نحوی موجب بروز مزاحمت برای شهروندان می‌شود از وظایف ذاتی شهرداری است و در تبصره ذیل این بند قانون گذار مشخص کرده شهرداری در صورتی که بخواهد نسبت به تخریب یا انتقال این مراکز اقدام کند مکلف است ضمن اعلام مراتب، مهلت مناسبی به صاحبان آن ابلاغ کند.

کد خبر 6088907

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۱۰ هکتار از اراضی زراعی کرج
  • ۵۷ مورد دیوارکشی و قطعه‌بندی در البرز قلع و قمع شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • تخریب دو ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی نهاوند
  • تخریب جایگاه‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی عرضه و کشتار دام در گلسار
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز