Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارگاه‌های ویژه طرح حال خوش زندگی، از ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹ با تأکید بر آموزش مربیان، فعالیت خود را بصورت مجازی آغاز کرد.

او افزود: در جدیدترین فعالیت این کارگاه‌های مهارت‌آموزی، کارگاه آموزشی مهارت خودباوری روز شنبه ۲۴ خردادماه ۱۳۹۹ با حضور جمعی از مربیان مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان به‌صورت مجازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیانی اظهار داشت: کارگاه‌های مهارت‌های جرات مندی، امید، خوش‌بینی، معنویت، شادی و نشاط، روابط مثبت و هوش هیجانی دیگر عناوین کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روانشناختی کانون خوزستان است که به ترتیب از ۲۵ تا ۳۱ خردادماه هر روز برگزار خواهند شد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فرکی کودکان و نوجوانان خوزستان، مدرس این دوره‌های آموزشی لیلا رحمانیان مربی آموزش دیده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که مسئولیت تدریس این کارگاه‌ها را در قالب دوره‌های ۳ ساعته آموزشی (۲ ساعت نظری و یک ساعت عملی) به عهده دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان به‌منظور پاسخگویی به نیاز‌های اساسی نوجوانان، در قالب طرح ویژه حالِ خوشِ زندگی فعالیت‌های آموزشی خود را از ۱۵ مردادماه ۱۳۹۸ آغاز کرده است و در سال جدید با شیوع بیماری کرونا بصورت مجازی کارگاه‌های آموزش مهارت‌های مثبت روان‌شناختی را با تأکید بر آموزش مربیان در تسهیل فرآیند برگزاری کارگاه آموزشی ویژه‌ اعضا مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان ادامه می‌دهد.

براساس این گزارش؛ کارگاه‌های مهارت‌های مثبت روان‌شناختی کانون خوزستان ویژه نوجوانان ۱۲ تا ۱۷ سال است و مربیان آموزش دیده کانون مسئولیت برگزاری این کارگاه‌ها را به عهده دارند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا فضای مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه های مهارت مهارت های مثبت استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی