Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبلغ این تسهیلات ۱۲۰ میلیون ریال به ازای هر شاغل بیمه شده برای کسب و کار های آسیب دیده و  ۱۶۰ میلیون ریال به ازای هر شاعغل بیمه شده برای واحد هایی که به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا تعطیل شده اند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: واحدهای کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و خویش فرمایی دارای لیست بیمه بوده و در سال گذشته فعال بوده اند و همچنان فعال می باشند می توانند در سامانه کارا ثبت نام کنند و برای یک بار و حداکثر تا پایان خردادماه جاری مشمول دریافت تسهیلات پیش‌بینی شده شوند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بانک‌های ملی، سپه، صادرات، تجارت، ملت، رفاه کارگران، پارسیان، انصار  و موسسه ملل از جمله بانک های عامل برای پرداخت تسهیلات حمایت از کرونا هستند.

نیک مرام ابراز داشت: ۱۴ رسته شغلی از جمله مراکز تولید و توزیع غذاهای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی، تولید و توزیع پوشاک، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، باشگاه ها و مجتمع های ورزشی، آموزشگاه های رانندگی و دیگر موراد مشمول تسهیلات حمایتی در مقابل آسیب های شیوع ویروس کرونا هستند.

او تاکید کرد: مراحل بررسی این تسهیلات از طریق سامانه هوشمند صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به ادارات کار یا دستگاه های اجرایی نیست .

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فرایند پرداخت این تسهیلات پس از دریافت پیامک از طریق ستاد ملی به تلفن همراه مدیر کارگاه با ثبت نام در بخش تسهیلات کرونای سامانه کارا آغاز می شود.

نیک مرام بیان کرد: سپس توسط ستاد تسهیلات کرونا در کشور بررسی و به دستگاه متولی ارسال خواهد شد که درصورت تایید دستگاه به بانک مورد درخواست متقاضی فرستاده می شود.

او ابراز داشت: بلافاصله موقع ارسال به بانک از طریق پیامک به متقاضی جهت مراجعه به بانک اطلاع رسانی می شود و مراحل بانکی به صورت حضوری در بانک های استان انجام می شود.

 

انتهای پیام/ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد ویروس کرونا تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  صلواتی با اشاره به نشست و فرورفتگی برخی قبور خلدبرین یزد در اثر بارندگی، گفت: معمولا بعد از هر بارندگی شدید قبور واقع در بلوک‌های قدیمی (معراج‌ها) به علت پائین‌تر بودن از سطح معابر و عدم امکان دفع آب‌های سطحی و ساخت و ساز قبور قدیم با مصالح (خشت و.) دچار تخریب و فرورفتگی می‌شوند که معمولاً یک یا دو روز بعد از بارندگی این فرورفتگی‌ها مشخص می‌شود.   وی افزود: با شناسایی تخریب و فرورفتگی قبور و پس از اینکه این محدوده قابل تردد باشد، ظرف یک یا دو روز با ماسه بادی قبور آسیب‌دیده پر می‌شود و سنگ‌های قبور روی ماسه بادی‌های هم سطح شده قرار می‌گیرد.   رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری یزد با بیان اینکه موارد مربوط به بارندگی اخیر ان‌شاءالله تا یکشنبه رفع می‌شود، یادآور شد: در این موارد حق با مردم هست و ما وظیفه داریم در حداقل زمان ممکن این نقص را برطرف کنیم.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین