Web Analytics Made Easy - Statcounter

با در پیش دهه کرامت بسته های غذایی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» همچنان بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، برنامه های دهه کرامت امسال با شعار «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این شعار در شرایط کنونی که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده به شکل خدمات دهی به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری اجرا می شود.

 

طبق اعلام شعار دهه کرامت با عنوان «خدمت کریمانه، همدلی به رسم اهل‌بیت (ع)» توزیع بسته های غذایی همچنان توسط فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بین محرومان به ویژه در مناطق کمتر برخوردار ادامه دارد.

 

عناوین روزهای دهه کرامت که از ۳ تیر سال جاری همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا جمعه ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) ادامه دارد بشرح زیر است:

 

سه ‌شنبه ۳ تیر با عنوان «تکریم دختران، نشان خانواده فاطمی»، چهارشنبه ۴ تیر با عنوان «در شادی اهل‌بیت (ع) شاد باشیم» و پنجشنبه، ۵ تیر با عنوان «مدافعان سلامت، رهروان ایثار و شهادت» نام گذاری شده است.

 

جمعه ۶ تیرماه با عنوان «خانواده مهدوی محور جامعه مهدوی»، شنبه ۷ تیر با عنوان «امامزادگان الگوی تمدن دینی و ولایت‌پذیری»، یکشنبه ۸ تیر همزمان با بزرگداشت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) با عنوان «حضرت شاهچراغ (ع) اسوه عدالت و امین ولایت» نام گذاری شده است.

 

سه‌شنبه ۱۰ تیرماه با عنوان «رفاه و امید در سایه جهش تولید»، چهارشنبه ۱۱ با عنوان «شهدا و علما الگوی تحقق گام دوم انقلاب»، پنجشنبه ۱۲ تیر با عنوان «خادم الرضا (ع)، شهید سلیمانی، الگوی خادمان اهل‌بیت (ع)» و جمعه ۱۳ تیر همزمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) نیز با عنوان «امام رضا (ع)، امام رافت و مهربانی» از دیگر عناوین روزهای دهه کرامت است.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی کانون های فرهنگی هنری مساجد دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد چهارمحال و بختیاری تیر با عنوان دهه کرامت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: پایگاه گدار کبک و پایگاه نگین جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن ۱۴ اردیبهشت و به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان روز پرکاری را داشتند.
کیانی افزود: تیم عملیاتی گدار کبک در ساعت ۱۵:۳۰ پس از کسب خبری مبنی بر گرفتار شدن یک خانواده در حوالی چشمه زینل بلافاصله به منطقه اعزام شده و خانواده گرفتار در گل و لای را به مکان امن انتقال داد.
وی ادامه داد: تیم پایگاه نگین در ساعت ۲۰:۳۰ برای کمک به خانواده ای گرفتار به دشت کوثر حوالی گردنه حلوایی اعزام شدند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: در ساعت ۲۱:۱۸ تیم گدار کبک برای کمک به دو خانواده عشایری گرفتار در سیلاب به منطقه شمس آباد اعزام شد.
کیانی افزود: تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن تا پایان ۱۴ اردیبهشت ماه به ۱۶ نفر امداد رسانی کردند.
وی ادامه داد: در این عملیات ها ۳ دستگاه آمبولانس، به همراه ۱۰ نفر نجاتگر حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • توجه به عفاف و حجاب ارزش نهادن به کرامت زن است
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری