Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فائز السراج، در بیانیه‌ای اعلام کرد شبه‌نظامیان تحت امر خلیفه حفتر ضمن ارتکاب به « قتل‌عام » صد‌ها شهروند این کشور، آن‌ها را در  گورهای جمعی  دفن کرده‌اند.

اخبار بین الملل-دولت وفاق ملی تاکید کرد: «انتظار داریم که محاکم بین‌المللی این موضوع را پیگیری کنند و تمام افرادی که این جنایت را مرتکب شدند به سزای اعمالشان برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز هیئت نمایندگی سازمان ملل در لیبی  در بیانیه‌ای با ابراز نگرانی شدید از گزارش‌ها درباره کشف دست‌کم ۸ گور جمعی در لیبی که اغلب آن‌ها در شهر ترهونه پیدا شدند، انجام تحقیقات فوری درباره کشتار غیرقانونی مردم را خواستار شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قتل عام گورهای جمعی لیبی لیبی گورهای جمعی خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد

به گزارش خبرگزاری سبا یمن یک منبع امنیتی یمن تایید کرد که سرویس‌های امنیتی این کشور توانستند توطئه‌های جاسوسی دشمن آمریکایی و اسرائیلی را خنثی کنند.

براساس گزارش المیادین، این منبع توضیح داد که سرویس‌های امنیتی فردا در بیانیه‌ای رسمی جزئیات بیشتری در مورد توطئه‌هایی که خنثی شده‌اند را فاش خواهند کرد.

نکته قابل توجه این است که یمن از طریق عملیات علیه مناطق اشغالی در عمق اراضی اشغالی فلسطین و هدف قرار دادن کشتی‌های صهیونیست و کشتی‌هایی که به مقصد اراضی اشغالی حرکت می‌کنند، یک جبهه حمایتی برای غزه است.

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن چند روز پیش از آغاز اجرای مرحله چهارم تشدید تنش در پاسخ به ادامه تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

سریع تصریح کرد: این مرحله شامل هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که ممنوعیت ناوبری رژیم صهیونیستی را نقض می‌کنند و کشتی‌هایی که از دریای مدیترانه عازم بنادر فلسطین اشغالی هستند در هر منطقه‌ای که نیرو‌های مسلح یمن به آن دسترسی داشته باشند، است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • آرزوی سه ساله تامین زمین در طرح نهضت ملی مسکن شیراز
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی نیرو‌های مسلح یمن
  • دولت ترینیداد و توباگو کشور فلسطین را به رسمیت شناخت
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی در دزفول از لنز دوربین شهروند خبرنگار