Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با بخشش تمام و یا قسمتی از جرایم مقرر در قوانین مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده با موضوع فعالیت های هشت‌گانه خدماتی و تولیدی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا ؛ حشمت الله عسگری با اشاره به مصوبه چهل و هشتمین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور اظهار داشت: دستورالعمل اخیر این شورا مربوط به مراکز تولید و توزیع  غذای آماده اعم از رستوران ها و تالارها، مراکز مربوط به گردشگری، حمل و نقل عمومی مسافر برون شهری، دفتر خدمات مسافرتی، مراکز ورزشی و باشگاه ها، مراکز فرهنگی و آموزشی، مراکز تولید و فروش صنایع دستی و آموزشگاه رانندگی و آرایشگاه ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح جزییات این دستورالعمل خاطرنشان کرد: مودیانی که پرداخت مانده بدهی آنان طبق برگ  ابلاغ شده تا پایان دی ماه ۱۳۹۸ باشد وحداکثر تا 3/4/ 1399 اقدام کنند، میزان بخشش جرایم برای واحدهای تولیدی  ۹۰ درصد و برای سایر مودیان ۸۰ درصد تعیین شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: اگر پرداخت مانده بدهی طبق برگ ابلاغ شده از 1/11/1398تا 31/3/ 1399 باشد و تا پایان تیرماه اقدام کنند می‌توانند از ۱۰۰ درصد بخشودگی و اگر تا 1/4/ 1399باشد ظرف یک ماه پس از نوع برگ قطعی به میزان صد درصد مشمول بخشودگی می شوند.

عسگری سپس گفت: در صورت عدم پرداخت مانده بدهی قطعی پس از مهلت تعیین شده به ازای هر ماه ۲ درصد از بخشودگی موضوع این دستورالعمل تا پایان سال کسر خواهد شد؛ به علاوه مودیان موظفند درخواست بخشودگی جرایم خود تا میزان ۵۰ میلیارد ریال را بدون تنطیم فرم صرفا با دستور رییس اداره امور مالیاتی ذی‌ربط اعلام و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وی سپس با اشاره به مفاد ماده ۹ و 10 دستورالعمل مزبور تصریح کرد: از تاریخ ابلاغ این دستورالعمل کلیه اختیارات تفویضی قبلی مدیرکل و رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران و بخشنامه های صادره در خصوصی بخشودگی جرایم به استثنا بخشودگی ماده ۹ این دستورالعمل کان لم یکن تلقی می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جرایم مالیاتی واحدهای خدماتی و تولیدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید امیدی اظهار کرد: اجرای طرح پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در راستای توسعه فعالیت بدنی منظم و سبک زندگی فعال کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی این استان، دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: صدای زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در سال جاری به صورت رسمی در هفته کار و کارگر فردا (دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به صورت نمادین در تمامی واحدهای تولیدی و خدماتی مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها نواخته شد.

امیدی گفت: در اجرا و برگزاری پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار، سازمان بسیج کارخانجات با انجمن ورزش‌های همگانی فدراسیون کارگری تعامل و همکاری دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تاکید کرد: پیش‌بینی شده در دوشنبه هر هفته کارگران ساعتی را به صورت ویژه به امر ورزش اختصاص دهند.

کد خبر 6092056

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • خبر خوش بخشودگی مالیات برای مودیان لرستانی
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • شرایط استرداد جرایم مالیاتی اعلام شد
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد