Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@12:34:50 GMT

فالح فیاض: مرجعیت حامی اول حشد شعبی است

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۱۶۷

فالح فیاض: مرجعیت حامی اول حشد شعبی است

مشاور امنیت ملی و رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سخنانی گفت که مرجعیت دینی حامی اول حشد شعبی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی و رئیس سازمان حشد شعبی عراق در سخنانی به مناسبت ششمین سالروز صدور فتوای جهاد کفایی و تاسیس حشد شعبی اظهار کرد: حشد شعبی باید خودش را بازسازی کند و اصلی‌ترین عاملی که باید در ترسیم شکل نهایی این سازمان به آن توجه کنیم، دیدگاه مرجعیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرجعیت حامی اول و پدر حشد شعبی است.

فالح الفیاض در ادامه به تشکیل یک کمیته برای انجام روند ادغام حشد عشایری و حشد شعبی اشاره کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تصمیم گرفتیم که هرچه سریع‌تر اصلاحاتی را در ساختار حشد شعبی که متشکل از یک رئیس هیئت، ادارات، ریاست ستاد، معاونت‌ها، تیپ‌ها و هنگ‌ها می‌شود آغاز کنیم.

فالح الفیاض در بخش دیگری از اظهاراتش درباره حقوق نیروهای مبارز بازنشسته و دیگر مبارزان حشد شعبی نیز گفت: حقوق‌ها طبق قانون نظامی مرسوم پرداخت می‌شوند نه بر حسب قانون ادغام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حشد شعبی فالح الفیاض حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود

ایسنا/فارس معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: فارس، مهد و مادر صنایع‌دستی و برندی جهانی در این عرصه محسوب می‌شود و از این‌رو عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی به کلان‌شهر شیراز اعطا شده است و امیدوارم شیراز قیمومیت خود را در عرصه جهانی نیز حفظ کند.

مریم جلالی امروز، ۱۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در حاشیه رونمایی از سند راهبردی و چشم‌انداز صنایع‌دستی استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو با بیان اینکه شیراز و فارس برندی جهانی در عرصه صنایع‌دستی محسوب می‌شود، افزود: زمینه‌سازی این برند به دست هنرمندان این دیار رقم می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه فارس مرجعیت خود را در عرصه صنایع‌دستی کشور و جهان اثبات کند، گفت: تولید کالاهای کاربردی، بسته‌بندی فاخر و قصه محوری صنایع‌دستی می‌تواند زمینه‌سازی این مرجعیت را فراهم کند.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: بر اساس شعار «پیوند نسلی، پاسداشت هویت در پهنه جهانی»، امیدواریم که دیار بزرگ فارس، نام‌آوران هنر ایرانی و هنرهای سنتی باشد.

وی با ابراز خرسندی از اینکه نسل جدید با همراهی پیشکسوتان وارد عرصه تولیدات صنایع‌دستی شده‌اند، عنوان کرد: این پیوند نسلی کمک می‌کند تا هویت ما ماندگار بماند و بنده مدیون پاسداشت چنین هویتی هستم و امید است در عرصه جهانی هم موفق باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • نگرانی از بدرفتاری پلیس آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین به سازمان ملل رسید
  • دانشگاه کلمبیا دانشجویان معترض حامی فلسطین را تعلیق می‌کند/دانشجویان دانشگاه را تسخیر کردند
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • مشاوران رئیس فدراسیون والیبال معرفی شدند
  • اتمام پروژه‌های عمرانی اولویت‌ سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جاری
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد