Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امنیت ملی عراق گفت: مهم‌ترین اصل در تعیین ساختار نهایی حشدالشعبی، نظر مرجعیت عراق است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، «فالح الفیاض» به مناسبت ششمین سالگرد صدور جهاد کفایی و تشکیل حشدالشعبی گفت: حقوق مربوط به نیروهای تشکیلات حشدالشعبی بر مبنای قانون نظامی و نه طبق قانون ادغام پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: حشدالشعبی نیاز دارد خود را بازسازی کند و مهم‌ترین اصلی که باید در تعیین ساختار نهایی حشد در نظر بگیریم، نظر مرجعیت است که نخستین پشتیبان حشد و پدر معنوی این سازمان به‌شمار می‌رود.

رئیس تشکیلات حشدالشعبی ادامه داد: کمیته‌ای تشکیل شده که فرآیند تکمیل ادغام حشدالعشایری با حشدالشعبی را برعهده گرفته است. همچنین دستور تشکیل هیئتی صادر شده است که مسئول مشاوره، بررسی و طراحی اقدامات مربوط به توسعه دامنه فعالیت حشدالشعبی خواهد بود.

وی تأکید کرد: تصمیم تعیین ساختار حشد اتخاذ شده است و حقوق کارکنان نیز بر اساس قانون نظامی پرداخت خواهد شد. ما به سمت سازمانی کردن حشد در حرکتیم و من به رزمندگان حشدالشعبی و اینکه بگویم رئیس حشد هستم، افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: حشدالشعبی مشاور امنیت ملی عراق مرجعیت عراق فالح الفیاض تعیین ساختار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی

علی المؤید رئیس سازمان رسانه و ارتباطات این کشور امروز (شنبه) با «فرشاد مهدی پور» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و هیاتی به نمایندگی از نهاد‌های مهم رسانه‌ای این کشور دیدار و درباره همکاری‌های مشترک تبادل نظر کرد.

در این نشست که در بغداد برگزار شد، تقویت همکاری‌ها در حوزه رسانه، تولید محتوای رسانه‌ای که به انتقال تصویر حقیقی دو کشور کمک می‌کند و توسعه و سازماندهی کار شبکه‌های اجتماعی دیجیتال پیشرفته از طریق تولید مطالبی که همگام با پیشرفت‌های دنیای ارتباطات باشد و با فرهنگ و مطالب مورد علاقه مردم دو کشور سازگار باشد، بررسی شد.

همچنین در این نشست، پوشش رسانه‌ای سفر زیارت اربعین نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات ایرانی از سازماندهی عراق در برگزاری مراسم اربعین طی سال‌های گذشته و موفقیت بزرگ و برجسته این کشور در پوشش رسانه‌ای سفر اربعین سال گذشته تقدیر کرد و پیشنهاد داد که از تجربه ایرانیان در حوزه سازمان رسانه‌ای عتبات عالیات استفاده شود.

در بخش دیگری از این نشست، راهکار‌های همکاری مشترک دو کشور برای مبارزه با اخبار جعلی و راه‌های مبارزه با این اخبار از طریق تشکیل کمیته‌های مشترک که به کاهش شایعات گمراه‌کننده و محتوای جعلی که به روابط بین دو کشور آسیب می‌زند، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این نشست، هیات ایرانی امکان برگزاری دوره‌های آموزشی در جمهوری اسلامی ایران از سوی دانشگاه‌های متخصص در حوزه رسانه و ارتباطات و همچنین دانشکده‌های آموزشی مامور به این حوزه را پیشنهاد کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ساير حوزه ها

دیگر خبرها

  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • تصمیم نهایی وزارت کار درباره رقم دستمزد ۱۴۰۳/ تغییر دستمزد کارگران جدی شد؟
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد