Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:52:46 GMT

بیمه خبرنگاران هر چه سریعتر انجام شود

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۳۱۰

بیمه خبرنگاران هر چه سریعتر انجام شود

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، هاجر چنارانی، نماینده مردم نیشابور و فیروزه در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی بعد از توضیحات وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نکات بسیار خوبی را ارائه کردند، البته مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و ما باید در نظر بگیریم که کمبود بودجه در همه قسمت‌های بدنه دولت وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: یکی از مشکلاتی که در سطح کشور وجود دارد، این است که سالیان سال به ارتقای چارت سازمانی اداره‌های فرهنگ و ارشاد توجه خاصی نشده است، انتظار می‌رود وزیر ارشاد نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

چنارانی ادامه داد: بسیاری از شهرستان‌های کشور امروز دارای معاونت ویژه استانداری هستند، ولی متأسفانه شاید در هر شهرستانی تنها اداره‌هایی که هنوز ارتقا پیدا نکرده‌اند، اداره ارشاد شهرستان‌ها باشد که درخواست می‌شود به این نکته در سطح ملی نگاهی ویژه شود.

نماینده مردم نیشابور تصریح کرد: متاسفانه وقتی وارد اداره‌های ارشاد شهرستان‌ها می‌شویم، از کمبود تجهیزات بسیار زیادی رنج می‌برند. در حقیقت هنوز صندلی‌هایی داریم که برای ۴۰ سال قبل است.

او افزود: در حوزه ثبت رویداد‌ها باید اقدامات کلانی انجام شود. در مجلس دهم هم پیگیر بودیم،  ۱۰ تیر سالروز ورود آقا حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به شهرستان نیشابور است و سالیان سال است که نیشابوری‌ها منتظرند این روز ثبت شود، همچنین امروزه شهر‌های زیادی هستند که منتظرند تا رویداد‌های فرهنگی آنها ثبت شود.

چنارانی تصریح کرد: امروز بسیاری از نمایندگان در حوزه انتخابیه خود فعالیت‌هایی دارند که می‌توانیم هر یک از آنها را به عنوان درگاه بین الملل ثبت کنیم و بدون شک این موارد می‌تواند گام ورودی باشد که بتوان در آینده در حوزه گردشگری کار‌های اساسی انجام داد.

نماینده مردم نیشابور با اشاره به حقوق خبرنگاران گفت: باید هرچه زودتر اقداماتی در حوزه بیمه‌های خبرنگاران انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • ۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان فرسوده است
  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ساخت ۸۵۰۰ واحد مسکن در شهرستان‌های سراوان و گلشن
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان