Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@23:51:37 GMT

پسر خانواده حساب پدر و مادر را خالی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۷۸۹

پسر خانواده حساب پدر و مادر را خالی کرد

رئیس پلیس فتا استان قم گفت: فرزند خانواده ای برای شرکت در بازی‌های رایانه ای اقدام به تخلیه کارت بانکی والدین خود کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علی موالی اظهار کرد: فردی به پلیس فتا مراجعه و بیان کرد مبلغ 180 میلیون ریال از حساب وی و همسرش برداشت غیر مجاز صورت گرفته است.

این مقام انتظامی ادامه داد: شاکی عنوان کرد که چندین ماه به دفعات مبالغی از حساب حقوقی وی و همسرش برداشت می‌شود و این برداشت‌ها غیر عادی به نظر می‌رسد که مجموعه این مبالغ بیش از 180 میلیون ریال است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ موالی افزود: کارشناسان پلیس فتا در تحقیق اولیه متوجه شدند اغلب خریدها بصورت فیزیکی بوده و در فضای مجازی تراکنشی انجام نمی‌شود که تحلیل کارآگاهان به سمت کپی برداری از کارت شاکی شد ولی با بررسی یکسری اقدامات پلیسی صورت گرفته مشخص شد کارت شاکی در خرید بازی‌های اینترنتی و انجام بازی‌های آنلاین مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

رئیس پلیس فتا استان بیان کرد: با توجه به اینکه تراکنش‌ها مستقیماً با گوشی هوشمند خود شاکی انجام گرفته بود نهایتاً معلوم شد فرزند خانواده بدون اطلاع پدر و مادر اقدام به فعال کردن رمز دوم و رمز پویا کارت والدین خود کرده و برای خرید و استفاد از بازی‌های آنلاین استفاده کرده است.

وی ابراز کرد: در این رابطه فرزند خانواده به این پلیس دعوت و هشدارهای لازم به وی داده شد و پرونده تشکیل شده نیز به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای ارسال شد .

موالی گفت: با توجه به فرمایش حضرت علی (ع) که می‌فرمایند فرزندان خود را به زمان خویش تربیت کنید، والدین باید ضمن آگاهی کافی با تکنولوژی روز و آموزش به فرزندان ، نظارت لازم و کافی برفعالیت آنها داشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس فتا پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سنگ چاقو تیز کنی که برای قصاب ۸۰۰ میلیون ریال آب خورد!
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید کیهان را شاکی کرد /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • عصبانیت کیهان از ارسال کمک های مردمی به حساب مولانا عبدالحمید /یکی از افراد نزدیک به او و خانواده اش در هتل های گران‌قیمت تهران اقامت داشتند
  • بازگشت زندانی جرایم غیر عمد به آغوش خانواده
  • آزادی زندانی جرائم غیر عمد در چهارمحال و بختیاری
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!