Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@02:03:43 GMT

روند تکمیل راه‌آهن دورود- الیگودرز سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۷۹۲

روند تکمیل راه‌آهن دورود- الیگودرز سرعت می‌گیرد

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: با تخصیص ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی سرعت اجرای پروژه راه‌آهن دو رود الیگودرز افزایش می‌یابد.

سید موسی خادمی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان الیگودرز که امروز ۲۵ خردادماه صورت گرفت، هدف از این بازدید را بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی شهرستان الیگودرز عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این جلسه تصمیمات خوبی گرفته‌شده است تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی فرماندار الیگودرز در طول سال جاری نسبت به اجرایی کردن آن‌ها اقدام کنند.

استاندار لرستان با اشاره به مشکلات اراضی پایین‌دست سد حوضیان خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات این شهرستان، علی‌رغم احداث سد در منطقه طی سال‌های اخیر، آبیاری زمین‌های کشاورزی است که تاکنون محقق نشده و این سرمایه‌گذاری به هدر می‌رود.

خادمی اضافه کرد: هدف و فلسفه اصلی ساخت و ایجاد سد، گسترش سطح زیر کشت آبی، توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی است که امروز یکی از مصوبات اصلی و تأکیدات این بود که هرچه سریع‌تر بتوانیم از طریق هماهنگی‌هایی که توسط آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی انجام خواهد شد این موضوع حل شود.

وی در خصوص پروژه‌های راه و شهرسازی افزود: در این جلسه به بررسی مشکلات راه و شهرسازی پرداخته شد ازجمله جاده الیگودرز _مسجدسلیمان و محور شول‌آباد که بنا شد با یک تدبیری کارشان به‌سرعت انجام شود.

استاندار لرستان در خصوص جاده الیگودرز به مسجدسلیمان گفت: با توجه به اینکه در سال جاری به این پروژه اعتبار اختصاص داده‌شده باید سعی کنیم اعتبار بیشتری برای تکمیل این پروژه‌ی مهم و ملی تخصیص یابد.

خادمی به موضوع راه‌آهن دورود الیگودرز اشاره کرد و آن را یکی از پروژه‌های مهم عنوان کرد و با اشاره به‌ضرورت فعال کردن این پروژه بیان کرد: ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از محل توازن ملی به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به تصمیم عملیاتی کردن پروژه بازیافت زباله در شهرستان الیگودرز افزود: این طرح از نظر فنی هیچ‌گونه ایرادی ندارد و آن‌ها امتیازی برای این شهرستان لحاظ کرده‌ایم، اما با توجه به عدم تمایل عموم و به خاطر احترام به نظر مردم این طرح در الیگودرز انجام نخواهد شد اما با عنایت به اینکه انجام این پروژه برای استان ضروری است بنا به درخواست دیگر شهرستان‌ها پروژه بازیافت زباله را در شهرستان‌هایی که دنبال این پروژه و سرمایه‌گذار هستند، اجرایی می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این جلسه استاندار لرستان و هیات همراه از روند احداث پروژه قطعه پنجم راه‌آهن الیگودرز و پروژه کارخانه تولید کاغذ از سنگ این شهرستان بازدید کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان شهرستان الیگودرز سد حوضیان مسجد سلیمان راه آهن خط راه آهن راه آهن دورود خرم آباد استاندار لرستان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی اسدالهی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: روز گذشته ماموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور اصفهان - الیگودرز به یک دستگاه کامیون مظنون شدند و آن را متوقف کردند، در بازرسی از این خودرو چهار تن روغن خوراکی قاچاق کشف شد. ارزش این محموله توسط کارشناسان چهار میلیارد ریال برآورد شده است.

بیشتر بخوانید: توافقات جدید گمرکی ایران و عراق برای تسهیل تجارت

وی ادامه داد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

او با تاکید به لزوم برخورد قاطعانه با قاچاق کالا، افزود: قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود.

اسدالهی تاکید کرد: مردم اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229193 برچسب‌ها قاچاق کالا

دیگر خبرها

  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد