Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@21:32:33 GMT

صادرات 65 میلیون دلاری پسته استان مرکزی در سال گذشته

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۸۲۸۶۹

صادرات 65 میلیون دلاری پسته استان مرکزی در سال گذشته

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از صادرات 65 میلیون دلاری پسته استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید جعفری صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان مرکزی اظهار کرد: سال گذشته 12 هزار تن پسته از اراضی باغات پسته استان برداشت شده که 8 هزار تن آن به بازارهای هدف صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارزش این میزان صادرات 65 میلیون دلار بوده است.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان داشت: با توجه به عدم فعالیت پایانه صادرات پسته زرندیه، صادرات استان از دیگر استان‌ها انجام شده که سال آینده با راه اندازی پایانه صادراتی شاهد صادرات از خود استان خواهیم بود.

جعفری گفت: تسهیل در راه‌اندازی پایانه صادراتی گل و گیاه و پسته از مهم‌ترین مباحثی است که با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و شرایط تحریمی و همچنین آسیب‌های ناشی از کرونا برای تحریک بازار چاره‌ای جز توسعه صادرات وجود ندارد، باید بخش صادرات استان را فعال کنیم.

سرپرست صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خاطرنشان کرد: برنامه وزارت صمت تسهیل‌گری  است تا با صادرات قوی‌تر بتوانیم به اهداف اقتصادی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/  

منبع: فارس

کلیدواژه: صادرات استان مرکزی پسته دلار صادرات استان مرکزی پسته دلار استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد

امتداد -مراسم تودیع و معارفه معاون نظارت شرکت شاپرک انجام شد. در این جلسه سعید احمدی پویا به عنوان سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک معرفی شد. او پیش از این در حوزه‌های مختلف مدیریتی در شرکت‌های پرداخت و نیز حوزه فناوری فعالیت داشته است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  امیرحسین شبیری، مدیرعامل شرکت شاپرک در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمد صادق محبوبی اظهار کرد: «یکی از مأموریت‌های مهم شاپرک به عنوان بازوی اجرایی بانک مرکزی، نظارت بر شبکه پرداخت است که خوشبختانه با تلاش همکاران اشراف کاملی به فعالیت‌های این حوزه وجود دارد.»

شبیری افزود: «صیانت و نظارت بر شبکه پرداخت، ارائه سرویس‌ها و توسعه ظرفیت‌های شبکه در راستای انجام مأموریت‌های محوله بانک مرکزی، اکنون باعث ایجاد اعتماد و اطمینان خاطر ذی‌نفعان حوزه پرداخت الکترونیک به شاپرک شده و نیاز است با افق بلندمدت و نوآورانه همه ارکان شرکت به توسعه فعالیت‌های خود مبادرت ورزند.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • بودجه روسیه برمبنای نفت ۶۵ دلاری تنظیم می‌شود
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند