Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر نعمتی روز یکشنبه در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ایلام اظهار داشت: دستورالعمل پرداختی و سهم بانک‌ها از تسهیلات حمایتی مشخص شده است و باید هرچه سریعتر این تسهیلات ابلاغی که رقم آن ۲۱۶ میلیارد تومان است، جذب شود.

وی افزود: این تسهیلات برای حمایت از کسب و کارهایی که در اثر کرونا آسیب دیده اند در نظر گرفته شده و نرخ سود آن ۱۲ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: بازپرداخت این تسهیلات نیز ۲۴ ماهه بوده و کارگاه‌هایی که تعدیل نیرو نداشته‌اند مشمول دریافت هستند.

نعمتی افزود: تاکنون بر اساس آمار اعلامی هشت هزار و ۹۶ نفر در سامانه کارا برای دریافت این تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند اما برخی از آنها فاقد بیمه هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستورالعمل ابلاغی افرادی که چک برگشتی یا بدهی معوق دارند نیز می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی گفت: همچنین تضامین تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تضامین شخصی انجام می‌گیرد.

نعمتی گفت: همه مسایل و مشکلات در راستای پرداخت تسهیلات بررسی و به مرکز انعکاس داده شده و اگر باز دستگاهی یا بانکی در این زمینه با مشکلی مواجه است می‌تواند به دبیرخانه سامانه مستقر در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اطلاع دهد.

وی تاکید کرد: از همه فرمانداران خواسته شده است تا در شهرستان‌ها پیگیر جذب این تسهیلات برای حمایت از صنوف آسیب‌دیده شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این نشست گفت: تاکنون دو هزار و ۱۷۸ کارگاه برای دریافت تسهیلات ثبت‌نام کرده‌اند.

شکراله شیرخانی اظهار داشت: با توجه به اینکه رقم تسهیلات پرداختی از ۱۲ میلیون تا ۱۶ میلیون تومان است حدود ۱۵ هزار نفر مشمول دریافت این تسهیلات می‌شوند.

وی افزود: اکنون هشت هزار و ۹۶ نفر که واجد شرایط و دارای لیست بیمه تامین اجتماعی هستند در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از دستگاه‌های دولتی خواست: نسبت به معرفی افراد تحت پوشش خود که دارای صنوف و کد کارگاهی هستند برای ثبت‌نام در سامانه اقدام کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا تسهیلات بانکی استان ایلام پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا تسهیلات بانکی استان ایلام ویروس کرونا تسهیلات بانکی استان ایلام ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۲۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سلیمی مفرد سه شنبه شب در نشست با نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان بوشهر و مدیر بنیاد مسکن شهرستان دشتستان اظهار داشت: مهم‌ترین چالش پیش‌روی طرح تسهیلات مسکن روستایی در بخش آب‌پخش مربوط به مالکیت اسناد اراضی مسکونی است که به رغم پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص تعیین تکلیف مالکیت اراضی مردم آب‌پخش، هنوز نتیجه عملی مطلوبی در این زمینه حاصل نشده است.

بخشدار آب‌پخش با اشاره به تبلیغات صورت گرفته افزود: حجت السلام خداداد رضایی امام جمعه محترم آب‌پخش، بخشداری، شهرداری و دهیاری‌های این بخش تبلیغات لازم در خصوص ترغیب مردم برای دریافت تسهیلات را انجام داده‌اند اما شرایط سخت اعمال شده توسط بانک‌ها برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی یکی از مشکلات عمومی مربوط به این طرح است که منجر به کاهش انگیزه مردم در خصوص دریافت این تسهیلات شده است.

کد خبر 6093643

دیگر خبرها

  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند
  • گلایه مستاجران قمی از مشکلات دریافت وام ودیعه مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!