Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: قم از سوی فدراسیون بسکتبال به‌عنوان میزبان رقابت‌های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا معرفی‌شده و برای برگزاری این رقابت‌ها آمادگی‌های لازم را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قم که با حضور رییس فدراسیون این رشته ورزشی برگزار شد، اضافه کرد: شیوع کرونا زمان برگزاری این رقابت‌ها را به تاخیر انداخته اما هر زمان که شرایط مهیا شود قم می‌تواند این رقابت‌ها را به‌خوبی میزبانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: بخشی از عملیات ساخت پروژه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری امام رضا(ع) با برگزاری مناقصه توسط شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تکمیل‌ شده‌است.

منعم در این مورد اظهار داشت: با درج آگهی مناقصه توسط شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی بااعتباری بالغ‌بر ۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات ملی ، استانی سال ۹۸ مقرر گردید پس از ۷ سال این پروژه شروع به کار کند.

وی ادامه داد: برای بهره‌برداری کامل از این طرح ۵۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز است و ورود بخش خصوصی برای تکمیل این پروژه استقبال می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: وضعیت حضور بانوان بسکتبالیست در قم باید تقویت شود، همچنین تقویت تیم‌های پایه از هدف‌گذاری‌های مهم استان است.

منعم یادآور شد: انتقال تیم شیمیدر به قم تحول قابل‌توجهی در ورزش استان و علاقه‌مندان بسکتبال به وجود آورد و از فرصت حضور این تیم برای تقویت تیم‌های پایه استفاده خواهد شد.

وی عنوان کرد: زیرساخت‌های بسکتبال در قم نسبت به سال‌های قبل با تحول مطلوبی همراه شده است.

بر این اساس، در مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال قم "مرتضی سخایی" برای  چهار سال دیگر به‌عنوان رییس هیات این رشته ورزشی ابقا شد.

در این مجمع انتخاباتی  مرتضی سخایی ۹ رای از ۱۵ رای اخذشده را به دست آورد و محمدحسن طاهایی نامزد دیگر این پست نیز حائز ۶ رای شد.

رییس هیات بسکتبال قم در ادامه این مجمع انتخاباتی ابراز داشت: یکی از هدف‌گذاری‌های مهم هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده تقویت بخش بانوان و تیم‌های پایه خواهد بود.

مرتضی سخایی یادآور شد: برای این منظور باید امکان حضور مستمر تیم‌های پایه و بانوان در رقابت‌های ملی و لیگ‌های منطقه‌ای فراهم شود.

وی تاکید کرد: با انتقال تیم لیگ برتری شیمیدر به قم فضای لازم برای تقویت تیم‌های پایه و تربیت بازیکنان و مربیان در تراز لیگ داخلی مهیا است.

سخایی ابراز داشت: رسیدن به جمع ۶ تیم برتر کشور در بخش تیم‌های پایه هدف‌گذاری اصلی هیات بسکتبال قم در ۴ سال آینده خواهد بود.

رییس هیات بسکتبال قم گفت: راه پیشرفت بسکتبال در قم با حمایت از بخش خصوصی و ترغیب آن‌ها برای تیم‌داری و حضور در لیگ‌های داخلی می‌گذرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال هیات بسکتبال قم مجمع انتخاباتی تیم های پایه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز

فرماندار سرپل‌ذهاب از آمادگی این شهرستان برای میزبانی از زائران یادمان بازی دراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی امروز _ جمعه هفتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم گرامیداشت عملیات غرور آفرین بازی‌دراز و یادواره شهدای این عملیات هر سال در اردیبهشت‌ماه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم امسال با توجه به برنامه‌ریزی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود و شهرستان سرپل ذهاب آمادگی کامل برای اجرای این مراسم و میزبانی شایسته از زائران آن را دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی برای این مراسم از سال گذشته آغاز و کمیته‌های شش‌گانه تشکیل و شرح وظایف آن‌ها مشخص و ابلاغ شده و با نظارت سپاه شهرستان تمام برنامه‌های مقدماتی اجرا شده و ما آماده میزبانی از رهروان شهدا هستیم.

بابلی یادآور شد: از مجموعه دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم تلاش کردند و همچنین از مردم شریف و مهمان‌نواز شهرستان که در این مراسم همراه و همدل ما هستند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی گفت: در سال گذشته ۴۰۰۰۰ نفر در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز از تمامی ایثارگران، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف بسیج و مردم ولایت‌مدار کشور دعوت می‌کنیم که در این مراسم که مختص به شهدا است شرکت کنند.

کد خبر 748056

دیگر خبرها

  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیئت علمی لغو شد
  • لغو محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی
  • محدودیت اعطای پایه‌های تشویقی اعضای هیات علمی لغو شد
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌ دراز