Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: ۷۳۸ مدرسه روستایی این استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اظهار داشت: همچنین در مرحله دوم، اتصال یک هزار و ۹۰۷ مدرسه آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات برای اجرا به مخابرات منطقه ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلیلی نژاد افزود: این طرح در راستای تامین زیرساخت‌های هوشمندسازی مدارس و با پیمانکاری اپراتور‌های ثابت و همراه در شهر‌ها و روستا‌های آذربایجان‌غربی اجرایی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی اضافه کرد: قرارداد خرید خدمت به کارفرمایی وزارت ارتبارطات و پیمانکاری مخابرات منطقه استان با تامین اعتبار از محل طرح USO برای تمام مدارس روستایی بالای ۲۰ خانوار و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر در حال اجرا است.

جلیلی‌نژاد تصریح کرد: مازاد بر تامین زیرساخت اتصال به شبکه ملی اطلاعات که جزء تعهدات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است، بهره مندی از ظرفیت پهن‌باند ۲ مگابایتی و استفاده تا حجم ۳۰ گیگابایت ازدیگر خدمات وزارت ارتباطات برای توسعه هوشمندسازی مدارس است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی تاکید کرد: اولویت تامین هزینه‌های اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات از محل اعتبارات طرح USO مختص مدارس روستایی و محروم است.

زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستا‌ها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاورد‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ارتباطات و فناوری شبکه ملی اطلاعات شبکه ملی اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ بیماران بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی از مشکلات نوبت دهی الکترونیک گلایه داشتند این در حالی است که رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بخشی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی نتوانستند اتصال لازم را به لحاظ زیر ساخت سامانه‌ای فراهم کنند و این موضوع باید زودتر رسیدگی شود. با این حال مسئولان سازمان تامین اجتماعی اعلام کردند در تلاش هستند مشکلات اتصال به سامانه نوبت دهی الکترونیک وزارت بهداشت را بر طرف کنند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • بزرگداشت روز معلم در مدرسه علمیه خواهران ماکو
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • آئینهای گرامیداشت هفته معلم در آذربایجان غربی
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • زارع‌ پور: آماده‌ اجرایی کردن پروژه‌هایی در حوزه های ارتباطات و اطلاعات در این کشور آفریقایی هستیم
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • توسعه همکاری های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با اوگاندا