Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی تیکدری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای تراکتور اظهار داشت: تمرینات ما به صورت گروه‌های چند نفره مشغول انجام است ولی این مدل تمرین کردن فایده ندارد چرا که هم ترس از ابتلا به کرونا وجود دارد و هم ترس از مصدومیت. ما یک تست می‌دهیم و جواب همه منفی است و چند روز بعد در تست بعدی می‌گویند 6 نفر کرونا گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این شرایط ما چطور می‌توانیم تمرین کنیم و وارد مسابقات شویم؟

وی افزود: همه اروپا را مثال می‌زنند ولی کجای امکانات ما با اروپا قابل مقایسه است؟ ما مگر چند زمین تمرین و چند رختکن جدا و... داریم؟ اصلاً می‌گویم بحث خودم نیست و گیریم که خودم کرونا بگیرم و اتفاقی برایم نیافتد. در مورد بچه 8 ماهه‌ خودم چطور؟ باور کنید از نگرانی و استرس شب‌ها خوابمان نمی‌برد.

مدافع جوان تراکتور در مورد اینکه تصمیم مناسب در حال حاضر چیست هم گفت: من نمی‌دانم تصمیم مناسب چیست. بهتر است مسئولان فدراسیون با باشگاه‌ها جلسه بگذارند و در نهایت به جمع بندی برسند که بهتر است چکاری انجام دهند. اینکه لیگ تعطیل شود یا ادامه پیدا کند یا چه کسی قهرمان شود و این مسائل باید در یک تصمیم‌گیری جمعی شکل بگیرد. تنها چیزی که می‌دانم این است که سلامت و جان انسان‌ها از همه چیز مهم‌تر است و نباید به خاطر فوتبال به خطر بیافتد.

تیکدری در مورد اینکه زنوزی به عنوان مالک تراکتور این روزها جدی‌ترین مخالف شروع دوباره لیگ است هم گفت: آقای زنوزی فکر سلامت بازیکنانش است که اینطور به صورت جدی نسبت به شروع بازی‌ها اعتراض می‌کند. اصلاً بحث اینکه می‌گویند دنبال این است که با نیمه کاره ماندن لیگ حقوق بازیکنان را کامل پرداخت نکند مطرح نیست و ایشان قول دادند که هر اتفاقی بیافتد تا ریال آخر پول بازیکنان پرداخت می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر 6 بازیکن ما کرونا دارند و چند نفر دیگر هم به خاطر وضعیت حال حاضر نتوانستند به ایران برگردند و یعنی 10 نفر از بازیکنان‌مان را در اختیار نداریم. اصلاً اینها به کنار. آقای الهامی حرف خوبی زد و گفت اگر سرمربی یک تیم کرونا بگیرد تکلیف آن تیم چه خواهد شد؟ باید همه این مسائل بررسی شود و بعد تصمیم‌گیری شود.

مدافع تراکتور با اشاره به خطر مصدومیت بازیکنان هم گفت: همین اتفاقی که برای محمد انصاری و آذری استقلال افتاد برای هر بازیکن دیگری ممکن است رخ دهد. ما چند وقت از تمرینات گروهی دور بودیم و حالا هم شرایط به شکلی نیست که بتوانیم مثل شرایط عادی تمرین کنیم.

تیکدری در پایان با اشاره به وضعیتش در تراکتور عنوان کرد: من یک سال خوب در تراکتور داشتم و در اولین فصل حضورم در لیگ برتر توانستم در تیم فیکس شوم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتم. من همچنان با تراکتور قرارداد دارم و فصل بعد هم در خدمت این تیم هستم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تراکتور مهدی تیکدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۸۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال تایید کرد فردا درمورد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران گفت: من هم این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و همه عزیزان که زحمت کشیدند. این پتانسیل فوتسال را نشان داده که ما به امید خدا در شهریورماه که جام جهانی را در کشور ازبکستان داریم باعث شادی مردم شویم و فوتسال و فوتبال کشور را در سطح آسیایی و جهانی به نمایش بگذاریم تا استعدادهای ایرانی را در قالب تلویزیون دنیا نشان دهیم.

ممبینی درمورد این که رقابت بین تیم‌های ملی فوتسال در آسیا نزدیک شده گفت: با توجه به این که منطقه مرکزی آسیا سرمایه‌گذاری زیادی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال داشته، همان‌طور که شما فرمودید چهار تیم از منطقه کافا به جام جهانی صعود کردند که برای منطقه ما باعث خشنودی است. خیلی از بازیکنان افغانستان هم در لیگ ما بازی می‌کنند، خیلی از مربیان ایرانی هم در لیگ‌های دیگر مربیگری می‌کنند. این نشان می‌دهد که فوتبال و فوتسال در کشور ما یک روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

او درمورد سرمایه‌گذاری اسپانسرها در فوتبال و فوتسال ایران گفت: یکی از مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون فوتبال باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به گونه‌ای است که باید اسپانسرینگ را بالا ببریم. در تمام دنیا تا زمانی که حق پخش تلویزیونی خیلی روشن نشود، شاید اسپانسرها هم رغبتی نداشته باشند که سرمایه‌گذاری کنند. ما باید این حق پخش را که خداراشکر در دولت جدید و در مجلس اتفاقات خوبی افتاده، امیدواریم با حل حق پخش در آینده روند رو به رشد را ادامه دهیم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال پاداشی هم دریافت می‌کنند؟ ممبینی به این سوال پاسخ داد: در طول مسابقات یکسری پاداش‌هایی دادیم که شاید چشمگیر نبود اما فردا جلسه‌ای داریم که یکی در مورد پاداش بهتر برنامه‌ریزی کنیم. بحثی در فدراسیون فوتبال است که ما برای تمام تیم‌های‌مان این را داشته باشیم. تیم زیر ۱۸ سال بانوان ما هم قهرمان شد و دیگر تیم‌ها هم قهرمان شدند که امیدواریم با این پاداش‌ها زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

خرید VAR از شرکت چینی انجام نمی‌شود؟ ممبینی گفت: در این بحث تا یکسری اتفاقات نیفتد نمی‌توانیم اطلاعاتی بدهیم. هنوز کنسل نشده، یک شرکت چینی جدیدا به آن شرکت‌هایی که مورد تایید فیفا هستند اضافه شده و امیدواریم با مراوداتی که داریم این انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • به روز رسانی| پائز: حضور ستاره‌ها مهم نیست/ اگر بازیکنی به عشق برای تیم ملی باور ندارد بهتر است در تیم ملی نباشد
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • دامنیک میستریو مصدوم شد؛ احتمال غیبت 9 ماهه/ اخبار WWE
  • پرسپولیس به سرنوشت استقلال دچار شد/ شمسایی، ناپلئونی به فینال رفت!